مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

با همراهی روحانیت و ولایت «اسلام» سنگرهای کلیدی دنیا را فتح می‌کند

حجت‌الاسلام «رعایتی» گفت: روحانیت تا زمانی که همراه با ولایت است اسلام سنگرهای کلیدی دنیا را فتح خواهد کرد.
کد خبر: ۵۱۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱ - 11April 2022

با همراهی روحانیت و ولایت «اسلام» سنگرهای کلیدی دنیا را فتح می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در تجمع طلاب، اساتید و روحانیون انقلابی استان که در حوزه امام علی (ع) ساری برگزار شد، با بیان اینکه فراموش کردن اصل و اصول انقلاب یکی از مشکلات است، اظهار داشت: هدف انقلاب و بنیانگذار انقلاب را باید بشناسیم.

وی با بیان اینکه دشمن در طول 43 سال مرتب در بحث ولایت و روحانیت فشار وارد کرد، گفت: دشمن می‌داند سه رکن اصلی انقلاب دین، رهبری و مردم که نقطه اتصال همه اینها روحانیت است را اگر یک جای آن تضعیف بشود دشمن به اهداف خود می‌رسد.

حجت الاسلام رعایتی بیان داشت: دشمن همیشه دنبال ضربه زدن به روحانیت بوده و امروز از طریق فضای مجازی و رسانه‌های مختلف بهره برداری می‌کند و سواد رسانه‌ای هم در این زمینه کم است و باید عملکرد روحانیت را به مردم نشان بدهیم.

این مسئول ادامه داد: علمای زیادی به دار آویخته و شهید شدند تا اسلام ناب زنده بماند و علما برای رساندن دین‌شان به نسل‌های آینده تا پای جان ایستادند و ما امروز عظمت اسلام را در دنیا شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: ایران در دوره‌های گذشته همواره ضعیف و ذلیل شمرده می‌شد اما در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس با ندای پیر جماران با اندک قوا، پیروزی بزرگ به دست آمد.

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه وحدت اعتصام به حبل الله است، عنوان کرد: در استان گلستان حدود 600 شهید اهل سنت در دفاع مقدس تقدیم شده است که 5 تن از آنها طلبه شهید هستند و در دفاع از حرم نیز کارنامه درخشانی دارد.

این مسئول با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند اینها را ببیند و بیداری و هوشیاری و وحدت علما را ببیند، گفت: روحانیت تا زمانی که همراه و همزمان با ولایت است اسلام سنگرهای کلیدی دنیا را فتح خواهد کرد و امروز یمنی‌ها با قدرتها بزرگ مقابله می‌کند و ندای هل من ناصر ینصرنی براری اسلام ناب بلند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار