رئیس عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌‎پرس تاکید کرد؛

لزوم به کارگیری از ظرفیت «بازی‌های رایانه‌ای» برای انتقال مفاهیم دینی

حجت‌الاسلام محمدحسنی گره خوردن بازی‌های رایانه‌ای با روحیه‌ی لطیف نوجوانی و جوانی را موجب افزایش مخاطب بیشتر برای انتقال مفاهیم دینی دانست.
کد خبر: ۵۱۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰ - 29April 2022

حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در حاشیه بازدید از بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر، دفاع‌‎پرس، اظهار داشت: ارتش از ظرفیت‌های بازی‌های رایانه‌ای فاخر ایرانی برای خانواده کارکنان استفاده خواهد کرد.

وی با تاکید براینکه مجموعه‌ی ارتش به‌عنوان مصرف کننده و همکار مجموعه‌های تولیدکننده بازی‌های رایانه‌ای و انیمیشن آماده فعالیت مشترک است، افزود: مفاخر زیادی در ارتش وجود دارند که می‌توان مورد استفاده بازی‌های رایانه‌ای قرار گیرند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پاسخ به‌اینکه توجه دادن بازی‌های رایانه‌ای به موضوعات دینی چه اهمیتی دارد، گفت: بازی‌های رایانه‌ای با مفاهیم دینی خوراک فکری سازنده‌ای برای مخاطبین نوجوان و جوان خواهند بود.

حجت‌الاسلام محمدحسنی خاطرنشان کرد: ما در زمینه تولید بازی‌های رایانه‌ای به‌دلیل تعدد سوژه‌ها و موضوعات مغفول مانده، هنوز در ابتدای راه هستیم و بایستی حجم فعالیت‌هایمان در این زمینه را افزایش دهیم تا جوانان به این مفاهیم علاقه‌مند شوند.

وی تصریح کرد: اگر بازی‌های رایانه‌ای با روحیه لطیف نوجوانی و جوانی هماهنگ و گسترش داده شود، قطعا مخاطبین بیشتری را برای انتقال مفاهیم دینی خواهیم داشت.

غرفه نوجوان «منادیان بصیرت» در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از شنبه ۲۷ فروردین تا جمعه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۳:۳۰ در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) راهرو ۹۶ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها