وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

سردشت همیشه نماد ایستادگی و مقاومت است

اسماعیلی با بیان اینکه شهرستان سردشت در زمینه مفاخر در کشور بی‌نظیر است، گفت: سردشت همواره نماد ایتسادگی و مقاومت است.
کد خبر: ۵۲۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰ - 20May 2022
سردشت همیشه نماد ایستادگی و مقاومت استبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر جمعه در شورای اداری شهرستان سردشت اظهار داشت: مظلومیت مردم سردشت از زمان بمباران شیمیایی و جنایت غرب و صدام خائن بر همگان آشکار شد.
 
وی با بیان اینکه خودمان را جزوی از فرهنگ و تاریخ سردشت می‌دانیم، تصریح کرد: انتخابم برای سفر شهرستانی در قالب سفر هیئت دولت به آذربایجان‌غربی، شهرستان مظلوم سردشت بود چراکه به دنبال ادای دین هستم.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معبر مرزی، راه‌های مواصلاتی و مسائل حوزه فرهنگ و هنر جزو اولویت‌های رسیدگی به امورات شهرستان سردشت هستند، گفت: تمامی مصوبات مربوط به شهرستان سردشت در جلسه هیئت دولت را تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد.
 
اسماعیلی با اشاره به اینکه دولت برای هر ایرانی فضای کار فراهم خواهد کرد، افزود: از همه استعدادها در همه زمینه‌ها استفاده خواهم کرد.
 
وی با تاکید بر تلاش دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم، خاطرنشان کرد: کار بزرگی توسط دولت در بحث یارانه‌ها انجام شد و اکنون تمامی وزرا روزانه چندین ساعت برای گره‌گشایی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش می‌کنند.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کاری به گذشته دولت‌ها نداریم، افزود: وظیفه خود می‌دانیم کار کرده و به مردم خدمت کنیم.
 
اسماعیلی تاکید کرد: پیگیر برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی برای معرفی شهرستان سردشت، مظلومیت آن و پیشینه افتخارآمیز آن خواهیم بود.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار