مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی:

سربازان حضرت مهدی (عج) در سایه دانایی پرورش می‌یابند

حجت‌الاسلام سبزیان گفت: کتابخانه‌های سیار به‌عنوان سرباز برای فرمانده اصلی خدمت می‌کنند. سعی ما بر این است که از کنار این کتابخانه‌ها با دانایی، آگاهی و توانایی سلام به فرمانده اصلی، حضرت مهدی (عج) بدهیم و بگوئیم ما آماده ظهور ایشان هستیم.
کد خبر: ۵۲۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹ - 29May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آئین افتتاح کتابخانه سیار «پیک دانایی هفت» شهرستان مشهد با حضور «محسن داوری» معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد، حجت‌الاسلام «علی‌اکبر سبزیان» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و جمعی از مسئولین محلی امروز در روستای النگ‌امان‌آباد بخش احمدآباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام سبزیان در این مراسم اظهار داشت: براساس روایتی از امام علی(ع) کتاب منبع آرامش و کتابخانه نیز پایگاه آرامش‌بخشی به جامعه است.

وی تصریح کرد: امروز کتابخانه‌ای افتتاح می‌شود که با معلومات و دانایی همراه خود منبع آرامش مردم روستای النگ‌امان‌آباد می شود و رسالت ما در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی آن است که این منبع آرمش را وارد زندگی مردم کنیم.

سبزیان با اشاره به اجرای سرود «سلام فرمانده» در اقصی نقاط کشور، اظهار داشت: کتابخانه‌های سیار به‌عنوان سرباز برای فرمانده اصلی خدمت می‌کنند. سعی ما بر این است که از کنار این کتابخانه‌ها با دانایی، آگاهی و توانایی سلام به فرمانده اصلی، حضرت مهدی (عج) بدهیم و بگوئیم ما آماده ظهور ایشان هستیم.

وی در پایان از افتتاح کتابخانه سیار «پیک دانایی هشت» در منطقه رضوی خبر داد.

در حاشیه این مراسم سرود «سلام فرمانده» توسط جمعی از کودکان روستای النگ‌امان‌آباد اجرا شد و رونمایی و امضای پوستر آئین افتتاح کتابخانه سیار نیز انجام گرفت.

هشت کتابخانه سیار در استان راه اندازی شده است. در حال حاضر کتابخانه سیار نور رحمت شهرستان تایباد، نورالهدی شهرستان کاشمر، خواجه نصیرالدین طوسی شهرستان چناران، پیک دانایی 4 شهرستان باخرز، سردار شهید ابوالفضل روشنک، سردار شهید نورعلی شوشتری و پیک دانایی 7 نیز در شهرستان مشهد مشغول ارائه خدمات کتابخانه ای در روستاهای کم برخوردار و دورافتاده هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها