مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

پیش‌روندگی و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی مرهون هدایت‌های امام خمینی (ره) است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: مردم ایران اسلامی با هدایت‌های امام خمینی (ره) از زیر بار ذلت درآمد و مسیر رسیدن به اوج عزت را طی کرد و علاوه بر ایران اسلامی سایر مستضعفین و مسلمانان منطقه را پیش برد و پیش‌روندگی و پیش‌برندگی را در جهان به جریان انداخت.
کد خبر: ۵۲۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ - 01June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خواف، شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خواف به ریاست «مهدی عباس‌پور» فرماندار شهرستان و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سایر اعضا در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست ضمن تشریح مأموریت‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس اظهار داشت: نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌عنوان مأموریتی که در دستور کار شورای هماهنگی حفظ آثار شهرستان قرار دارد یک مأموریت فرازمانی، فرامکانی و فرابخشی است.

وی افزود: آحاد جامعه نسبت به حفظ ارزش‌های دفاع مقدس مسئول هستند چون این حماسه جاوید پشتوانه و سند عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است. نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیمه‌کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آینده درخشانی را برای کشور رقم می‌زند.

پیش‌روندگی و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی مرهون هدایت‌های امام خمینی (ره) است

این مسئول گفت: اگر برای عزت و پیروزی جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف نصرت الهی را طلب می‌کنیم باید با بصیرت و روحیه انقلابی در وسط میدان باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: رویکرد کلی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس در حوزه مأموریتی رویکرد دفاعی، جهادی، خدمت بی‌منت، توجه به فرهنگ ایثار و گسترش روحیه مقاومت را دنبال می‌کند که در همه لایه‌ها در سطح ملی، استانی و شهرستانی این رویکرد مورد توجه قرار گرفته و جریان دارد. این اهتمام مغتنم و ارزشمند است که به شکرانه این رویکردهای مبارک باید اقدامات بیشتری در این راستا صورت بگیرد.

یوسفعلی‌زاده بیان داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت به‌عنوان سند ارزشمند عزت، افتخار، و سربلندی امت حزب‌الله در حال نورافشانی است و حتی بدخواهان اذعان دارند که جمهوری اسلامی به پشتوانه مقاومت و ایستادگی همه‌جانبه ملت ایران اسلامی در برابر نظام سلطه امروز عزیز و سربلند است و این منطق تداوم دارد.

پیش‌روندگی و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی مرهون هدایت‌های امام خمینی (ره) است

وی یادآور شد: همه مدیون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران هستیم؛ بر همین اساس همه مکلف هستند برای مقابله با تحریف دفاع مقدس، در جهاد تبیین که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است نقش‌آفرینی کنند. لازمه این حضور مؤثر شناخت توانمندی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اشراف بر اهداف دشمن و ارتقای سطح دانش، اطلاعات و تحلیل‌هاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد: مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با هدایت‌های امام خمینی (ره) از زیر بار ذلت درآمد و مسیر رسیدن به اوج عزت را طی کرد. هر روزی که بر امت حزب‌الله گذشت انقلاب اسلامی حرکت روبه‌جلو داشت و علاوه بر ایران اسلامی سایر مستضعفین و مسلمانان منطقه را پیش برد و پیش‌روندگی و پیش‌برندگی را در جهان به جریان انداخت.

این مسئول با تأکید بر اینکه از همه ظرفیت‌ها باید در نشر ارزش‌های دفاع مقدس بهره برد گفت: رویکرد و راهبرد منطقی انقلاب اسلامی ایستادگی است. باید از گذشته درخشان خود که مرهون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌هاست صیانت کنیم و ضمن پیشرفت در عرصه‌های مختلف، قدرت دفاعی کشور را حفظ و ارتقا دهیم.

پیش‌روندگی و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی مرهون هدایت‌های امام خمینی (ره) است

در این نشست محمد یاقوتی‌نژاد مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان خواف گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح شهرستان ارائه کرد.

همچنین اعضای شورای هماهنگی حفظ آثار شهرستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها