معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی:

نیرو‌های قراردادی ایثارگر شاغل در شرکت برق استان خراسان شمالی تبدیل وضعیت شدند

«روزفراخ» در پی اعمال تبدیل وضعیت استخدامی ۷۰ نفر از ایثارگران شاغل در شرکت برق، ضمن حضور در این مجموعه از مدیرعامل شرکت برق استان تجلیل کرد.
کد خبر: ۵۲۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ - 07June 2022

نیرو‌های قراردادی ایثارگر شاغل در شرکت برق استان خراسان شمالی تبدیل وضعیت شدندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علی روزفراخ» معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی روز گذشته (دوشنبه) در پی اعمال تبدیل وضعیت استخدامی ۷۰ نفر از ایثارگران شاغل در شرکت برق، ضمن حضور در این مجموعه از مدیرعامل شرکت برق استان تجلیل کرد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در این نشست اجرای قانون در خصوص ایثارگران را وظیفه همه مسئولان دانست و اظهار داشت: استنکاف از اجرای قوانین مربوط به ایثارگران از هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست و همه باید خود را در این خصوص مسئول بدانند و به وظایف خود عمل کنند.

وی گفت: ایثارگران در طول دوران دفاع مقدس و بعد از آن بدون هیچ تعللی به درستی به وظایف خود عمل کردند و این روش را همه باید از ایثارگران بیاموزیم و در عمل به وظایف خود سستی و تعلل نداشته باشیم.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد استان تصریح کرد: اجرای صحیح و کامل قوانین مربوط به ایثارگران را با جدیت دنبال خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم حقی از ایشان ضایع شود.

علی روزفراخ در پایان از اقدام ارزشمند مدیرعامل شرکت برق استان در اجرای کامل قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران تجلیل کرد و گفت: همه باید با سرعت و به صورت کامل این قانون را اجرایی و عملیاتی کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار