رئیس کمیته امداد خبر داد؛

تسریع در محرومیت‌زدایی استان‌های محروم

بختیاری از تسریع محرومیت‌زدایی در استان‌های محروم خبر داد و گفت: نیرو‌های جهادی در حوزه‌های مسکن، اشتغال و در قالب محرومیت‌زدایی فعالیت‌های خوبی را انجام می‌دهند.
کد خبر: ۵۳۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲ - 26June 2022

تسریع در محرومیت زدایی استان‌های محروم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگویی با اشاره به جلسه جهادگران با حجت‌الاسلام رئیسی، اظهار داشت: این جلسه به مناسبت تأسیس جهاد سازندگی در جماران و با حضور حجت‌الاسلام سید حسن خمینی و گروه‌های جهادی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه نمایندگان گروه‌های جهادی انتظارات خود را از ریاست جمهور در این حوزه مطرح کردند و در پایان نیز جمع بندی از سوی رئیس‌جمهور در این بخش صورت گرفت.

بختیاری با اشاره به حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم و حاشیه نشینی استان‌ها خاطرنشان کرد: نیرو‌های جهادی در حوزه‌های مسکن، اشتغال و در قالب محرومیت زدایی فعالیت‌های خوبی را انجام می‌دهند.

وی همچنین به برنامه‌ریزی گروه‌های جهادی برای سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: در این حوزه نیز قرار است کار‌های جهشی در حوزه محرومیت زدایی در سطح کشور انجام و محرومیت زدایی در استان‌های محروم با سرعت بیشتری انجام شود.

بختیاری به فعالیت قرارگاه جهادی عبدالله والی اشاره کرد و افزود: در اواخر سال ۹۹ تشکیل این قرارگاه در دستور کار قرار گرفت و در اساسنامه هیئت امنای کمیته امداد نیز مورد تصویب قرار گرفت علاوه بر اینکه مدیران کمیته امداد در استان‌های مختلف به عنوان جانشین فرماندهی این قرارگاه فعالیت می‌کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها