خبرگزاری دفاع مقدس:

«حبیب‌الله صادقی» فرزند انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری دفاع مقدس در پیامی مرحوم حبیب‌الله صادقی را فرزند انقلاب اسلامی دانست و درگذشت این هنرمند انقلابی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۳۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ - 28July 2022

«حبیب‌الله صادقی» فرزند انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در پی درگذشت هنرمند انقلابی مرحوم «حبیب‌الله صادقی» خبرگزاری دفاع مقدس در راستای رسالت فرهنگی خود و عرض ارادت به ساحت قدسی هنر متعالی انقلاب اسلامی با صدور پیامی فقدان این هنرمند انقلابی را به خانواده معظم آن مرحوم و جامعه فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

انقلاب جهان‌شمول اسلامی ایران زمینه ظهور و بروز شخصیت‌ها و چهره‌های ماندگار بسیاری در عرصه‌های مختلف بوده است که بی‌شک هنرمند فقید حبیب‌الله صادقی از این جمله است.

مرحوم حبیب‌الله صادقی ندای قدسی حضرت امام خمینی (ره) و طریق متعالی انقلاب اسلامی را با تمام وجود دریافت کرد و با جهاد در حوزه فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با خلق ماندگارترین و تأثیرگذارترین آثار هنری، به معرفی انقلاب ناب اسلامی و مظلومیت رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل پرداخت و نام خود را در تارک انقلاب شکوهمند اسلامی ماندگار کرد.

خبرگزاری دفاع مقدس این ضایعه غمبار را به بیت مکرم، اصحاب فرهنگ و هنر کشور و دوستداران و همرزمان آن مرحوم تسلیت گفته و از درگاه حضرت احدیت رحمت واسعه و رضوان الهی را برای آن فقید سعید مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها