مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران عنوان کرد؛

برگزاری جشنواره «ترنم فتح» و «تئاتر سنگر» در مازندران

سردار «ملکی» از برگزاری چهارمین دوره جشنواره استانی موزیک یگان‌های نظامی «ترنم فتح» و سومین جشنواره استانی «تئاتر سنگر» در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ - 31July 2022

برگزاری جشنواره «ترنم فتح» و «تئاتر سنگر» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه هماهنگی چهارمین جشنواره استانی «ترنم فتح» و سومین جشنواره استانی «تئاتر سنگر» ضمن تقدیر از دست اندرکاران چهارمین جشنواره ملی «ترنم فتح» اظهار داشت: مازندران در اولین میزبانی استانی این جشنواره موفق بود.

وی با بیان اینکه عزم و اراده نیرو‌های مسلح در این جشنواره امیدآفرین است، افزود: این جشنواره با هدف شناسایی هنرمندان موزیک نیرو‌های مسلح، تقویت و رقابت گروه‌های موزیک نیرو‌های مسلح، شناسایی هنرمندان این حوزه، ارتقاء سطح موزیک نیرو‌های مسلح در استان برگزار می‌شود.

سردار ملکی ادامه داد: گروه‌های موزیک نیرو‌های مسلح نقش ویژه‌ای در روحیه نیرو‌های مسلح دارد و گروه موزیک اگر قوی باشد همایش، رزمایش و حضور نیرو‌های نظامی در هر زمینه‌ای با قدرت و قوی عمل می‌کند.

سردار ملکی با بیان اینکه موزیک نیرو‌های مسلح زبان و صدای نیرو‌های مسلح است، گفت: این جشنواره مدتی است در دستور کار ستاد کل نیرو‌های مسلح قرار گرفت و به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس محول شد و بخش هنری ادارات کل استان‌ها پیگیر این برنامه هستند.

این مسئول اظهار داشت: مجموعه‌های نظامی استان باید در این زمینه آمادگی لازم را داشته باشند و مدیران این مجموعه‌ها باید با توجه و حساسیت ورود پیدا کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: یکی از مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی، مردم هستند و در قالب گروه‌های سازمان یافته و جهادی در همه عرصه‌های نظام بویژه در بحران پای کار هستند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره «تئاتر سنگر» و بیان اینکه سنگر دفاع از دین، وطن و انقلاب برای ما مقدس است، افزود: تئاتر کار‌های هنری در راستای فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌کند و جشنواره تئاتر سنگر یکی از برنامه‌های تأثیرگذار در این حوزه محسوب می‌شود.

سردار ملکی با بیان اینکه جشنواره «تئاتر سنگر» در دستور کار ستاد کل نیرو‌های مسلح قرار دارد و باید با نگاه جدی به این مقوله بپردازیم، بر لزوم حمایت و توجه نیرو‌های مسلح به این هنر تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار