«انجمن مخالفان جزیرة العرب» با مقاومت فلسطین اعلام همبستگی کرد

«انجمن مخالفان جزیرة العرب» با صدور بیانیه‌ای به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه که تا کنون باعث شهادت ۱۱ نفر شده است، واکنش نشان داد.
کد خبر: ۵۳۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ - 06August 2022

«انجمن مخالفان جزیرة العرب» با مقاومت فلسطین اعلام همبستگی کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «انجمن مخالفان جزیرة العرب» (لقاء المعارضة فی الجزیرة العربیة) امروز (شنبه) در بیانیه‌ای حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را که منجر به شهادت «تیسیر الجعبری» فرمانده ارشد جهاد اسلامی و تعدادی دیگر شد، به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده، این تجاوز صهیونیستی به غزه یکی از نتایج عادی‌سازی روابط است که به دشمن صهیونیستی جرأت انجام جنایات پشت سر هم را داده و خط بطلانی بر ادعای برخی است که گمان می‌کنند عادی‌سازی روابط می‌تواند جلوی خطر را بگیرد.

انجمن مخالفان جزیرة العرب سپس بر ایستادن در کنار حقوق ملت فسلطین، آرمان فلسطین و نیز مقاومت فلسطین تأکید کرده و اقدام برخی کشور‌ها در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرده است.

رژیم صهیونیستی از دیروز (جمعه/۱۴ مرداد) حمله‌ای تحت عنوان «صبح صادق» به نوار غزه آغاز کرد و تا کنون ۱۱ نفر را به شهادت رسانده است.

«عباس الصادق» عضو انجمن مخالفان جزیره العرب سال گذشته در نشستی در بیروت، انجمن مخالفان جزیره العرب را یک ائتلاف سیاسی با هویت اسلامی خواند و گفت: ما منافع ملت خود را در رأس اولویت‌های خود قرار می‌دهیم.

وی مساله اساسی امت اسلامی را مساله فلسطین دانست و گفت: ما مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستیم و آن را خیانت به امت می‌دانیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار