مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان:

خبرنگاران در خط مقدم «جهاد تبیین» قرار دارند

سردار «مالکی» گفت: خبرنگاران که در خط مقدم «جهاد تبیین» مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، باید رسالت دینی، ملی و انقلابی خود را شفاف و دقیق در جامعه انجام دهند.
کد خبر: ۵۳۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹ - 14August 2022

خبرنگاران جهادگران اطلاع‌رسانی درست و موثق هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، آیین بزرگداشت هفته خبرنگار، امروز (یکشنبه) با حضور سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان و جمعی از مسئولان، در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان برگزار شد و با اهدا لوحی از سوی سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، از «شیما صادقی» خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در این استان تقدیر شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار و یاد و خاطره شهدای خبرنگار، بر ضرورت دقت و صحت اخبار تاکید کرد و اظهار داشت: خبرنگاران که در خط مقدم «جهاد تبیین» مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، باید رسالت دینی، ملی و انقلابی خود را شفاف و دقیق در جامعه انجام دهند.

وی افزود: خبرنگاران جهادگران اصلی و موثر فرهنگی و اطلاع‌رسانی درست و موثق در ابعاد مختلف هستند و باید آگاهانه و هوشمندانه رسالت خطیر خود را در جهاد تبیین انجام دهند.

سردار مالکی با اشاره جنگ نرم، یادآور شد: گسترش امید در جامعه از مهمترین وظایف رسانه‌ها در عصر کنونی است؛ لذا خبرنگاران باید اخبار امیدبخش را همراه با مطالب واقعی منتشر کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار