شکار کرکس ها در انتشارات عماد فردا

مدیر اجرایی انتشارات فردا گفت: امسال با 57 عنوان کتاب در نمایشگاه حضور داریم که از این بین "شکار کرکس‌ها"، "یوسف پیامبر" و "مجموعه 12 جلدی ستارگان کویر" از تازه‌های این نشر است.
کد خبر: ۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹ - 02November 2013

شکار کرکس ها در انتشارات عماد فردا

فخرالدین پزشکی مدیر اجرایی انتشارات عماد فردا در گفت و گو با خبر گزاری دفاع مقدس، با اشاره به امکانات وخدمات رفاهی در مصلی اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه در تهران هم از لحاظ دسترسی و هم خدمات رفاهی بهتر است.

پزشکی افزود: در تهران نیز مخاطبان خاص خود را داریم، چرا که فضا سازی نسبت به سالهای گذشته در مصلی بهتر انجام شده است و افزایش تعداد ناشران این دوره از نمایشگاه گویای استقبال ناشران از برگزاری این نمایشگاه است.

وی با اشاره به تازههای نشر عماد فردا تصریح کرد: امسال با 57 عنوان کتاب در نمایشگاه حضور داریم که از این بین "شکار کرکسها"، "یوسف پیامبر" و "مجموعه 12 جلدی ستارگان کویر" از تازههای این نشر است.

مدیر اجرایی انتشارات عماد فردا اذعان داشت: این مجموعه 12 جلدی، مجموعه خاطرات 12 سردار استان کرمان است که توسط احمد ایزدی جمع آوری شده است.

پزشکی ادامه داد: محمد ستاری وفایی نویسنده شکار کرکس ها و یوسف پیامبر نوشته فرج الله سلحشور است.

وی در پایان گفت: انتشارات عماد فردا 4 عنوان کتاب زیر چاپ دارد که تا پایان امسال به بازار کتاب راه خواهد یافت.

یادآور میشود، چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس تا 13 آبانماه از ساعت 10 تا 20 در طبقه دوم سالن شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران با حضور 120 ناشر فعال در حوزه دفاع مقدس، میزبان علاقهمندان است.
 


 
نظر شما
پربیننده ها