برنامه‌های فرهنگسرای خانواده به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام شد

برنامه‌های فرهنگسرای خانواده همزمان با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس با هدف تقویت هویت ملی و تقویت روحیه ایثار و شهادت اعلام شد.
کد خبر: ۵۴۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵ - 21September 2022

برنامه‌های فرهنگسرای خانواده به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس،  «خاکریز عشق» عنوان نمایشگاه کتابی است که به منظور آشنایی با وقایع تاریخی کشور از جمله هشت سال دفاع مقدس و تقویت روحیه ایثار و شهادت با ارائه کتاب‌هایی با موضوع جنگ، دفاع مقدس، خاطرات رزمندگان، ایثارگران و شهدا روز شنبه دوم مهر برپا می‌شود.

همچنین انتشار کلیپ‌های «آستین خالی» با موضوع آشنایی با رشادت‌ها و شجاعت‌های شهید والامقام حسین خرازی، «مرا بی نام بخوان» به منظور آشنایی با شهدای گمنام برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و «کجایند مردان بی‌ادعا» ۳۱ شهریور، ۶ و ۷ مهر در فضای مجازی منتشر می‌شود.

کارگاه «مادری از دیار آفتاب» با موضوع مادران شهدا با تمرکز بر زندگی و خاطرات زنده‌یاد کونیکو یامامورا (سبا بابایی) مادر شهید محمد بابایی با حضور ملیحه غلامزاده ۲۰ و ۲۱ تیر در نگارخانه شفق برگزار شد و بر این اساس پویا نمایی از نقاشی‌های کودکان ۳۱ مهر در فضای مجازی منتشر می‌شود.

۳۱ شهریور ۱۳۵۹ سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگسرای خانواده در فضای مجازی می‌توانند به نشانی‌های @Farhangsara_khanevade و @Ketabkhanekhanevade مراجعه کنند.

فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ویکم، بوستان شفق واقع است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار