مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

«امید» و «انسجام درونی» رمز پیروزی در دفاع مقدس/ دست قدرت خدا بر سر ملت ایران است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس علیرغمدتوطئه‌ها و تصرف بخشی از خاک میهن اسلامی توسط ارتش بعث عراق، توانست بواسطه امید و انسجام درونی که در جامعه وجود داشت دشمن را از میهن اسلامی بیرون و تنبیه کند اکنون که ایران در عرصه‌های مختلف به توانمندی بسیار بالایی در سطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی دست پیدا کرده و آمادگی برخورد با هرگونه فتنه‌انگیزی را دارد.
کد خبر: ۵۴۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸ - 28September 2022

سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد اظهار داشت: هیچ روزی بر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی نگذشته که دشمنی صورت نگرفته باشد اما آنچه به برکت مجاهدت مجاهدان و کوری چشم بدخواهان امتداد پیدا کرده، مقاومت امت حزب الله، نیروهای مسلح و بسیج است.

وی افزود: بدخواهی‌های دشمنان در قالب جنگ، تحریم، ترور و رفتارهای هنجارشکنانه ظهور و بروز پیدا کرده اما شهادت‌ فرزندان این ملت برکت دارد و به‌واسطه ایثار و ازخودگذشتگی ملت ما بیدارتر و انقلاب اسلامی بیمه می‌شود.

این مسئول با بیان اينکه ارزش‌های دفاع مقدس همان ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) است: امت همیشه در صحنه ایران اسلامی از تهدید و ارعاب دشمنان نمی‌هراسند و پای ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده، هستند و خواهند بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: اگر وصیت‌نامه، خاطرات و سیره عملی شهدا مورد بررسی قرار گیرد هرچه هست سفارش به دین‌مداری، عمل به احکام نورانی اسلام، حفظ حجاب و اطاعت از ولی خداست.

وی تصریح کرد: ریشه بدخواهی‌ها و بدرفتاری‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی در لانه شیطان بزرگ است. منافقین، ایادی و مرتجعین منطقه‌ای، صهیونیست‌ها دست‌به‌دست هم داده‌اند تا انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح را که در اوج کارآمدی قرار دارند، ناکارآمد جلوه دهند.

یوسفعلی‌زاده بیان داشت: امروز شرایط جامعه بسیار متفاوت‌تر از سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی است، ایران در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارد و امکان برخورد با هرگونه فتنه‌انگیزی و تنگ‌تر کردن عرصه برای جولان دادن ایادی دشمن را دارد.

این مسئول ادامه داد: نرفتن نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی زیر بار بدعت، قانون‌شکنی و مقررات‌ستیزی جزو ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت است، دشمن هر کس که می‌خواهد، باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: به تعبیر امامین انقلاب در پهنه جهان امروز مغضوب‌ترین ملت در نظر نظام سلطه و شیاطین عالم، ملت ایران هستند چراکه خواب‌های آشفته آنان را باطل کردند و مطامع آن‌ها را از بین بردند و آرامش سردمداران کفر را برهم زدند هژمونی نظام سلطه خدشه‌دار شده و جایگاه ابرقدرتی‌شان به چالش کشیده شد.

وی یادآور شد: فتنه‌انگیزی نظام سلطه و ایادی آن به دلیل آن است که روند رو به رشد و گسترش نظام مقدس جمهوری اسلامی را سد و اگر بتوانند براندازی را دنبال کنند.

یوسفعلی‌زاده خاطرنشان کرد: ‌رغم این توطئه‌ها، دست قدرت خدا بر سر ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دل‌های مردم را متوجه به تکالیف می‌کند، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره به این موضوع تأکيد داشته و مردم را به آن توجه می‌دهند.

این مسئول تأکید کر: دشمنان و آشوبگران در برابر اقیانوس بیکران مردم ذره ناچیزی هم نیستند، آن‌ها شاید تا زمانی که مردم به میدان نیامدند دیده شوند اما وقتی اقیانوس بیکران مردم به راه می‌افتد آن‌ها را با خود می‌برد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: طول ۴۳ سال حیات انقلاب اسلامی دست قدرت خدا و نظر اولیای دین همراه حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در وسط میدان هستند.

وی بیان داشت: دشمن، اعتقادات و امید مردم را هدف قرار داده و به دنبال ناامیدسازی مردم است؛ بر همین اساس باید با نقش‌آفرینی در جهاد تبیین و با روحیه‌ای قوی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تبیین کرد تا مردم ایران اسلامی بیش از گذشته پای انقلاب و ارزش‌های آن بمانند و امیدوارتر شوند.

یوسفعلی‌زاده با بیان اينکه نظام سلطه نتوانسته مردم را با خود همراه کند و راه شهادت، جهاد و مقاومت را سد کند، تأکید کرد: جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس علیرغم تحریم‌ها، توطئه‌ها و تصرف بخشی از خاک میهن اسلامی توسط ارتش بعث عراق، توانست بواسطه امید و انسجام درونی که در جامعه وجود داشت دشمن را از میهن اسلامی بیرون و تنبیه کند اکنون که نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت جهاد، مقاومت و شهادت در عرصه‌های مختلف به قدرت و جایگاه بسیار بالایی در سطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی دست پیدا کرده و آمادگی برخورد با هرگونه فتنه‌انگیزی را دارد.

این مسئول تصریح کرد: هر چند دشمنان انقلاب اسلامی در محاسبات خود دچار خطا می‌شوند و حضور مردم را نادیده می‌گیرند اما خدا را شاکر هستیم که مردم ایران اسلامی در وسط میدان حضور دارند و آماده ایثار و ازخودگذشتگی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها