یادداشت/ سرهنگ طهماسبی

به چالش کشیدن حجاب در راستای اقتدارزدایی از پلیس

یکی از پروژه‌های دشمن، اقتدارزدایی و سلب مرجعیت و مقبولیت از پلیس است که در بسترهای حقیقی و مجازی به آن می‌پردازد و یکی از دستاویزهای دشمنان داخلی و خارجی در سالیان اخیر برای تحقق این پروژه، به چالش کشیدن بحث حجاب و عفاف است.
کد خبر: ۵۴۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸ - 03October 2022

گروه استان‌های دفاع‌پرس‌ - سرهنگ «حمید طهماسبی» سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس خراسان رضوی؛ پلیس حرفه‌ای، مقتدر، قانوندان و قانونمند، منظم و شکیل به حکومت قدرت و آبرو می‌دهد.

برای سلب اقتدار از حکومت، باید اقتدار پلیس را سلب کرد! اگر یونیفرم اقتدار را از تن پلیس خارج کنیم، پایه‌های امنیت کشور را هم متزلزل کرده‌ایم. علاوه بر این، پلیس حکومت اسلامی در عین اقتدار باید مظهر لطف و پناهگاه امن هم برای مردم باشد.

یکی از پروژه‌های دشمن، اقتدارزدایی و سلب مرجعیت و مقبولیت از پلیس است که در بسترهای حقیقی و مجازی به آن می‌پردازد و یکی از دستاویزهای دشمنان داخلی و خارجی در سالیان اخیر برای تحقق این پروژه، به چالش کشیدن بحث حجاب و عفاف است که با ایجاد عملیات‌های روانی پیچیده و به راه انداختن جنگ شناختی با رهبری شیاطین انسی و جنی، هجمه زیادی را به پلیس وارد کرده‌اند که بعضی سلبریتی‌ها و تاریک‌فکران به این هجمه، شتاب مضاعف می‌دهند.

اما به راستی چندین نهاد در مسأله عفاف و حجاب مسئول و دست‌اندکارند؟! و پلیس در این سلسله (ی منفعل!!) در کدامین جایگاه قرار دارد؟

سوال اساسی این است که چرا باید پلیس که وظیفه سلبی و قهری دارد و قطعا آخرین سازمانی است که باید به این مسأله ورود کند به عنوان اولین نیروی مواجهه کننده با لشکریان شیطان، وارد میدان شود؟

چرا این سرمایه عظیم اجتماعی که چهل و اندی سال با زحمت و مجاهدت و شهادت کسب گردیده، خرج بی‌تدبیری و بی‌برنامگی دیگر سازمان‌ها شود و از کف نظام برود؟!

باید چاره‌ای اندیشید، باید نهادهای مرتبط از خواب بیدار شوند و به وظایف خود بپردازند تا پلیس، بیشتر از این دچار آسیب و اقتدارزدایی نشود!

پلیس باید محبوب و مهاب باقی بماند!!

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها