فرمانده انتظامی خراسان رضوی مطرح کرد؛

ضرورت بازخوانی نقش جامعه ایثارگری فراجا در برقراری امنیت

سردار «تقوی» گفت: جانبازان، سرمشق ایثار، رشادت و شجاعت برای نسل‌های کنونی و آینده انقلاب اسلامی هستند و جلوه‌های حماسی حضور مقتدرانه آن‌ها چه در زمان خدمت و چه بعد از آن که در سنگر دفاع همچنان پرچم‌دار ولایت و امنیت هستند؛ باید برای شهروندان بازشناسی شود.
کد خبر: ۵۴۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶ - 06October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای تکریم جامعه ایثارگری و همزمان با هفته فراجا، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی با حضور در منزل جانباز ۵۷ درصد انتظامی «حسین نیک‌طلب» و از هنرمندان مشهدی، اظهار داشت: جانبازی معامله با خداست و وارستگان این مسیر عاشقی در راه خدمت به نظام مقدس و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، جان و هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند و در سنگر اسلام، جهاد کردند.

فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی گفت: جانبازان، سرمشق ایثار، رشادت و شجاعت برای نسل‌های کنونی و آینده انقلاب اسلامی هستند و جلوه‌های حماسی حضور مقتدرانه آن‌ها چه در زمان خدمت و چه بعد از آن که در سنگر دفاع همچنان پرچم‌دار ولایت و امنیت هستند؛ باید برای شهروندان بازشناسی شود.

سردار تقوی گفت: وظیفه داریم قدردان این حضور و اقتدار یکایک سروقامتان و خانواده‌های صبور و بردبار شما بوده و امیدواریم بتوانیم خدمتگزاری شایسته در این راه خدمت باشیم.

در این دیدار حجت‌الاسلام علیرضا رامیار رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی نیز در سخنانی بر اهمیت جایگاه و پاسداشت مقام جانبازی مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار