جانشین فرمانده کل ارتش:

آمریکا برای مقابله با ایران دست به دامان گروه‌های افراطی شده است

امیر دادرس گفت: آمریکا با توسل به برخی قدرت‌های منطقه‌ای و گروه‌های افراطی از جمله سلطنت‌طلب‌ها، منافقان و ... سعی دارد کشور‌های مستقلی مانند ایران را تحت فشار قرار دهد تا از مواضع خود صرف نظر کنند، اما ملت و نیرو‌های مسلح ما با بصیرت و فهم منطقی از مسائل، با صبر و استقامت دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام خواهند گذاشت.
کد خبر: ۵۵۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴ - 19October 2022

آئین افتتاحیه دوره دکترای تخصصی مدیریت دفاعی و دهمین دوره دکترای عالی جنگبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاحیه دوره دکترای تخصصی مدیریت دفاعی و دهمین دوره دکترای عالی جنگ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، با اشاره به اهمیت دوره دکترای تخصصی مدیریت دفاعی، اظهار داشت: شما دانشجویان در محیطی قرار گرفته‌اید که بایستی قدردان این جایگاه باشید و بدانید که ارتش جمهوی اسلامی ایران به دانش و توانایی‌های شما چشم دوخته است.

وی با تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: ما نیرو‌های مسلح بایستی با الگو قرار دادن نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه معصومین (علیهم السلام) همواره پیرو راه این بزرگواران باشیم و بدانیم که ماموریت‌ها و رفتار‌های نظامیان و نیرو‌های مسلح موجب زینت کشور و عزت دین است.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به تلاش‌های دشمنان و در راس آنان آمریکا و متحدانش گفت: آمریکا با توسل به برخی قدرت‌های منطقه‌ای و گروه‌های افراطی از جمله سلطنت‌طلب‌ها، منافقان و ... سعی دارد کشور‌های مستقلی مانند ایران را تحت فشار قرار دهد تا از مواضع خود صرف نظر کنند، اما ملت و نیرو‌های مسلح ما با بصیرت و فهم منطقی از مسائل، با صبر و استقامت دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام خواهند گذاشت.

امیر سرتیپ «حسین ولیوند»، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش نیز در این مراسم گفت: ما در سطح دافوس از مطرح‌ترین اساتید کشوری، ارتش و سایر نیرو‌های مسلح در آموزش‌های خود بهره‌مند هستیم چرا که معتقدیم که دافوس مکانی است که آینده ارتش را رقم می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: ما یقین داریم که آموزش‌های ارائه شده در این دانشگاه، نیاز‌های فرماندهان را در نیل به اهدافشان تامین خواهد کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها