کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

استاندارد دوگانه لیبرال دموکراسی جای گروه‌های مقاومت و تروریسم را عوض می‌کند

کنعانی‌مقدم گفت: غربی‌ها با همه عناوینی که خود مصداق بارز آن هستند، مانند تروریسم، نقض حقوق بشر و ... سعی دارند، حرکت‌های آزادی‌بخش و گروه‌های مقاومت را محکوم کنند و این حرکت‌های استقلال‌طلبانه در تضاد با مفاهیم حقوق بشری است.
کد خبر: ۵۵۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ - 26October 2022

استاندارد دوگانه لیبرال دموکراسی جای گروه مقاومت تروریسم را عوض می‌کند«حسین کنعانی‌مقدم» کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به استاندارد دوگانه رسانه‌های غربی در بازتاب اعتراضات ایران و کشورهای متبوع خود، اظهار داشت: در جنگ روانی یا جنگ شناختی، دشمن همواره سعی می‌کند، نقاط قوت نظام را تبدیل به نقاط ضعف کند و آنها را دلایل بروز مشکلات در جامعه نشان دهد.

کنعانی‌مقدم افزود: در استانداردهای دوگانه لیبرال دموکراسی مانند تروریسم، حقوق بشر و برخورد نیروهای انتظامی با معترضان شاهدیم که کشورهای غربی به اشغالگری و جنایات و تولید تروریسم می‌پردازند، اما هیچ صدایی از امپراطوری‌های رسانه‌ای غرب شنیده نمی‌شود.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: غربی‌ها با همه عناوینی که خود مصداق بارز آن هستند، مانند تروریسم، نقض حقوق بشر و ... سعی دارند، حرکت‌های آزادیبخش و گروه‌های مقاومت را محکوم کنند و این حرکت‌های استقلال‌طلبانه در تضاد با مفاهیم حقوق بشری است.

وی با بیان اینکه روش دشمنان القای دروغ نسبت به عناوینی است که خود مصداق آن هستند، گفت: ما نباید تحت تأثیر هجمه‌های رسانه‌ای دشمن قرار بگیریم، اقداماتی که اکنون پلیس فرانسه علیه مردم این کشور انجام می‌دهد یا در آمریکا درخصوص نژادپرستی و مبارزه با سیاه‌پوستان صورت می‌گیرد، هیچ یک در امپراطوری‌های رسانه‌ای غرب بازتاب داده نمی‌شود.

کنعانی‌مقدم بیان داشت: اما کافی است که ما در اجرای قانون در کشور خودمان از ابزار قانون برای مقابله با تروریسم یا اغتشاشگران استفاده کنیم، رسانه‌های غربی بلافاصله این موضوع را در بوق و کرونا می‌کنند و بهانه‌ای برای هجمه به جمهوری اسلامی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار