رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

دستیابی به موشک ابرفراصوت، هراس در دل دشمن انداخته است

چمران با بیان اینکه موفقیت نیرو‌های مسلح موفقیت ملت ایران است، گفت: ورود ایران به باشگاه کشور‌های دارای موشک‌های ابرفراصوت هراس به دل دشمنان انداخته است.
کد خبر: ۵۵۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴ - 13November 2022

دستیابی به موشک ابرفراصوت، هراس در دل دشمن انداخته استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و پنجمین جلسه شورا با گرامی‌داشت سالگرد شهادت سردار «حسن طهرانی مقدم» اظهار داشت: این شهید بزرگوار پدر موشکی ایران بود و از این جهت حق بزرگی بر ملت و نیرو‌های مسلح دارد.

چمران با اشاره به دستیابی ایران به موشک‌های قاره‌پیمای ابرفراصوت (بالستیک هایپرسونیک) گفت: تعداد محدودی از کشور‌ها به این دانش دست پیدا کرده‌اند و به دلیل سرعت بالایی که دارد قادر به این است از سامانه‌های موشکی عبور کرده و به هدف اصابت کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند بدون توجه به اغتشاشات با قدرت و صلابت راه خود را ادام دهید، گفت: امروز دانش‌بنیان‌ها هر آنچه می‌خواهند و نیاز به آن داریم در کشور تولید می‌کنند که باید شاکر خداوند باشیم.

چمران با بیان اینکه موفقیت نیرو‌های مسلح موفقیت ملت ایران است، خاطرنشان کرد: ورود ایران به باشگاه کشور‌های دارای موشک‌های ابرفراصوت هراس به دل دشمنان انداخته است.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها