نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

«هایپرسونیک» قدرت و نفوذ منطقه‌ای ایران را تقویت می‌کند/ قدرت نظامی در جهان کنونی حرف اول را می‌زند

حجت‌الاسلام نقدعلی گفت: موشک هایپرسونیک یقیناً قدرت نظامی و نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران را تقویت می‌کند.
کد خبر: ۵۵۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 17November 2022

«هایپرسونیک» قدرت و نفوذ منطقه‌ای ایران را تقویت می‌کند/ قدرت نظامی در جهانی کنونی حرف اول را می‌زندحجت‌الاسلام والمسلمین «محمدتقی نقدعلی» نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به رونمایی از نسل پیشرفته موشک‌های نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موسوم به «هایپرسونیک» اظهار داشت: در سیاست‌گذاری، مدیریت و حاکمیت قدرت اعم از قدرت اقتصادی، قدرت فرهنگی، قدرت نظامی و قدرت سیاسی حرف اول را می‌زند، این طبیعت زندگی در دنیای کنونی است.

حجت‌الاسلام نقدعلی ادامه داد: با وجود اینکه برخی از شخصیت‌های سیاسی در گذشته اعلام کردند که دوران موشک تمام شده است، اما ما در این چند سال در تمام نقاط دنیا دیدیم کشوری که قدرت نظامی نداشت مورد هجمه بیگانگان قرار گرفت.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: واقعیت عالم اثبات کرده است که باید قوی شویم تا مورد آسیب قرار نگیریم، زیرا در جهان کنونی مدل حکمرانی صحیح و عقلانی اینگونه است.

وی افزود: بر این اساس ما هر مقدار قدرت و توان خود را در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و بین‌المللی افزایش دهیم، در دنیا حرفی برای گفتن داریم و حرفمان در دنیا شنیده می‌شود، موشکی که اخیراً اعلام رونمایی آن صورت گرفت در راستای این مهم بود که یقیناً قدرت نظامی و نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران را تقویت می‌کند.

حجت‌الاسلام نقدعلی اظهار داشت: حتماً دشمنانی که دندان طمع تیز کرده‌اند و با بروز برخی از ناآرامی‌های داخلی تصور می‌کنند که کشورمان آسیب‌پذیر شده است، با رونمایی از تجهیزات نظامی مانند «هایپرسونیک» ناامید خواهند شد و همه نقشه‌هایشان نقشه‌برآب می‌شود، موشک هایپرسونیک تضمین کننده امنیت کشور است.

گفتگو از پوریا کریم‌پور

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها