مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

اصحاب رسانه حقانیت نظام و دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند

«جوادی» گفت: اصحاب خبر و رسانه با بازخوانی وصیت نامه شهدا در جبهه رسانه‌ای برای بیان حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی قلم بزنند.
کد خبر: ۵۵۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ - 24November 2022

اصحاب رسانه حقانیت نظام و دستاوردهای انقلاب را تبیین کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سومین یادواره ۲۳۰ شهید رسانه کشور و ۲۵ شهید رسانه مازندران عصر امروز با حضور سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با محوریت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و شهیدان «هادی باغبانی»، «غلامعلی لقمانی»، «مهرعلی حسینی» و «سید محمدحسین نواب» در سالن همایش زنده یاد سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

«حسین جوادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای رسانه به حساسیت عرصه رسانه در دنیای امروز اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا هنرمندان واقعی هستند که با دادن جان خود برای حفظ ایران اسلامی و تقویت ارزش‌های والای انسانی و اسلامی، هنر واقعی را به نمایش گذاشتند و هیچوقت کارشان فراموش نمی‌شود.

این مسئول با بیان اینکه شهدا به درستی در راه حق و حقانیت برای دفاع از جان، مال و ناموس ملت ایران اسلامی قدم برداشتند، خاطرنشان شد: شهدا به درستی فرمان ولی فقیه زمان را درک کرده و در مقابل ظلم استکبار قد برافراشتند.

وی ضمن تحسین عملکرد شهدای رسانه در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم، افزود: از این همه پویایی و نشاط و استعداد‌های رسانه‌ای مردمان شریف مازندران به ویژه شهدای رسانه واقعا به خود می‌بالیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بر لزوم تکریم خانواده‌های معظم شهدا تاکید کرد و گفت: اصحاب خبر و رسانه با بازخوانی وصیت نامه شهدا در جبهه رسانه‌ای برای بیان حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی قلم بزنند.

جوادی دیدار و تکریم خانواده‌های معظم شهدا را حرکت در مسیر شهدا، برشمرد و گفت: تلاش داریم کار‌های فرهنگی در سطح استان آن‌طور که مورد مطلوب شهدا، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب است انجام پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار