جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) خبر داد؛

ایجاد قرارگاه‌های پیشرفت علم ‌و فناوری با حمایت بسیج

سردار «افراسیابی» گفت: ایجاد قرارگاه‌های پیشرفت علم و فناوری و تکثیر مراکز رشد خلاقیت و نوآوری در برنامه ۱۰ ساله بسیج پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۵۵۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ - 29November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مراسم افتتاح مرکز رشد خلاقیت و نوآوری شهرستان درگز که به نام شهید دانشجو «مهدی کریمی» نامگذاری شده است با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر افراسیابی» جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) و مسئولین محلی در شهر نوخندان افتتاح شد.

سردار افراسیابی در این مراسم اظهار داشت: سازمان بسیج مستضعفین راه‌اندازی مراکز رشد خلاقیت و نوآوری را با هدف حمایت از طرح‌های فناورانه نخبگان و ایجاد بستری برای ارائه و آماده‌سازی محصول تولیدی، در دستور کار دارد تا بستری برای جذب و پشتیبانی از ایده‌های خلاقانه باشد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم و حمایتی این مراکز پس از بررسی محصول با توجه به نیاز جامعه و بازاریابی، به تولید انبوه رساندن آن است و در این بین، شرکت‌های دانش بیان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند چراکه بسیج تا تولید انبوه، از آن‌ها حمایت می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: در برنامه ۱۰ ساله بسیج ایجاد قرارگاه‌های پیشرفت علم و فناوری، تکثیر مراکز رشد خلاقیت و نوآوری را در سراسر استان در دستور کار داریم و امیدواریم شاهد ایجاد و راه‌اندازی این مراکز در تمامی شهرستان‌های استان باشیم.

مرکز رشد خلاقیت و نوآوری شهرستان درگز به پیشنهاد نخبگان بسیجی این شهرستان و با حمایت‌ ناحیه مقاومت بسیج شهرستان درگز، با تخصیص مکانی با متراژ ۵۰۰ مترمربع در شهر نوخندان، راه‌اندازی شد.

در حال حاضر این مرکز در بخش الکترونیک و تولید قطعات صنعتی، فعال است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار