نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

نقش دانشجویان در پیشرفت و توسعه کشور/ هدف سرویس‌های جاسوسی نفوذ در بدنه دانشجویی بود

یزدی‌خواه گفت: مسیر پاک جنبش‌های دانشجویی قطعاً یکی از جذاب‌ترین اهداف سرویس‌های جاسوسی دشمن هستند و ظرفیت انحراف از مسیر را دارند.
کد خبر: ۵۶۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۱ - 09December 2022

جنبش‌های پاک دانشجویی هدف جذاب سرویس‌های جاسوسی دشمن است«سیدعلی یزدی‌خواه» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به نقش دانشجویان و جنبش‌های دانشجویی در ایجاد وحدت و انسجام در کشور اظهار داشت: دانشجویان و طلبه‌ها از حیث سنی در اوج جوانی قرار دارند و به همین دلیل در اوج آرمان‌خواهی قرار دارند و بر لزوم رفع نیازهای اساسی جامعه پافشاری می‌کنند.

یزدی‌خواه اظهار داشت: ما همیشه جمعیت جوان کشور که بسیاری از آنها نخبه هستند را دوست داریم، زیرا از تعلقات مادی آزادند و در اوج آرامانگرایی هستند، دانشجویان باید به این وجه از شخصیت و اقتضای سنی خود توجه ویژه داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا این مسیر پاک دانشجویی می‌تواند منحرف شود؟ تأکید کرد: بله، مسیر پاک جنبش‌های دانشجویی قطعاً یکی از جذاب‌ترین اهداف سرویس‌های جاسوسی دشمن هستند و ظرفیت انحراف از مسیر را دارند.

وی با بیان اینکه دانشجویان عزیز کشورمان باید بر رسالت دانشجویی خود توجه ویژه داشته باشند، افزود: یک زمانی دانشجویان رسالت خود را نفی سلطه بیگانگان می‌دانستند، اما چرا برخی از دانشجویان مطالبات خود را پایین آورده‌اند؟

یزدی‌خواه تصریح کرد: معتقدم نفوذ سرویس‌های جاسوسی دشمن برخی از دانشجویان ما را به این نتیجه رسانده است، معتقدم جمعیت جوان و دانشجو کشور به لحاظ ویژگی‌های ذاتی‌اش می‌تواند باعث بالندگی و پیشرفت کشور شود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها