مقادیری سلاح و مهمات در مرز‌های جنوب غرب کشور کشف شد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلای نیروی زمینی سپاه در جنوب غرب کشور از کشف مقادیری سلاح و مهمات در مرز‌های جنوب غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۶۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷ - 14December 2022

مقادیری سلاح و مهمات در مرز‌های جنوب غرب کشور کشف شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلای نیروی زمینی سپاه در جنوب غرب کشورخبر داد و اظهار داشت: در راستای صیانت و حفاظت از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران و مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در نقطه صفر مرزی، سربازان گمنام امام زمان (عج) در قرارگاه منطقه‌ای کربلا و پلیس امنیت و اطلاعات استان خوزستان با اقداماتی مشترک ضمن اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی و رصد گذرگاه‌ها و مسیرها، کاروان قاچاق سلاح را شناسایی و توقیف محموله را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: قرارگاه منطقه‌ای کربلا و پلیس امنیت و اطلاعات استان خوزستان با کنترل شبانه‌روزی معابر مرزی جنوب غرب کشور، امروز در یک شرایط بسیار سخت و نامساعدجوی، موفق به کشف مقادیر زیادی از سلاح جنگی و مهمات شدند.

سردار خادم سیدالشهدا تصریح کرد: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل شد و کشفیات توقیفی و افراد دستگیر شده نیز به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار