در تفلیس برگزار شد؛

نشست مسئولان دیپلماسی اقتصادی با فعالین اقتصادی ایرانی مقیم گرجستان

نشست تخصصی سفیر و مسئولان دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ۴۰ تن از تجار، بازرگانان، سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی ایرانی مقیم گرجستان، در محل سفارت کشورمان در تفلیس برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷ - 19December 2022

نشست هم‌اندیشی ایرانیان مقیم با مسئولان دیپلماسی اقتصادیبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس،‌ نشست تخصصی سفیر و مسئولان دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ۴۰ تن از تجار، بازرگانان، سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی ایرانی مقیم گرجستان، در محل سفارت کشورمان در تفلیس برگزار شد. 

فعالان اقتصادی در این نشست ضمن تشریح اهم مسائل، موانع و مشکلات حوزه فعالیت خود، پیشنهادات خود برای حل این مسائل را بیان کردند.

مسئولان اقتصادی وزارت امور خارجه و سفیر کشورمان در گرجستان نیز در این نشست،برنامه های دولت سیزدهم برای توسعه و پیشبرد سیاست همسایگی در حوزه دیپلماسی اقتصادی را تشریح کردند.

در پایان این جلسه مقرر شد علاوه بر پیگیری مطالبات ایرانیان از طریق حوزه های مربوطه در تهران، سفارت کشورمان نیز در هماهنگی و ارتباط نزدیک با مسئولان و فعالان اقتصادی در گرجستان ، علاوه بر پیگیری تمامی موضوعات مطروحه، نتایج پیگیری ها و اقدامات را رصد و به اطلاع هموطنان برساند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس فرصت را مغتنم شمرده مراتب تشکر و سپاس خود را از حضور صمیمی و مشارکت فعال ایرانیان عزیز در نشست مذکور تقدیم می دارد.

فعالان اقتصادی مقیم گرجستان همچنان می توانند مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود را از طریق راه های ارتباطی موجود در وبسایت سفارت با بخش اقتصادی و یا سفیر کشورمان در میان بگذارند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار