کوی جهاد و مقاومت/ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان:

بهره‌مندی از فضای مجازی در محتواسازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس/ موزه دفاع مقدس زنجان در آینده نزدیک افتتاح می‌شود

سرهنگ موسوی از افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: همه مسئولین را نسبت به ساخت و تجهیز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس حساس کردیم تا جایی که این پروژه به یکی از موضوعات اصلی استان تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۶۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ - 11January 2023

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس زنجان در آینده نزدیک افتتاح می‌شودگروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس: همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از هفدهم دی تا بیست و یکم دی، در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در حاشیه این همایش، نمایشگاهی نیز تحت عنوان «کوی جهاد و مقاومت» ایجاد شد که طی آن ادارات کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌های سراسر کشور، دستاورد‌های پنج ساله خود را به معرض نمایش گذاشتند.

بر همین اساس در محل غرفه «خبرگزاری دفاع مقدس» حاضر در نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت»، میزبان سرهنگ «سید شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان بودیم و با او گپ‌و‌گفتی در خصوص عملکرد این اداره کل در پنج ساله گذشته داشتیم که در ادامه می‌خوانید؛

دست‌آوردهای حضور در نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت» 

سرهنگ موسوی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌ «کوی جهاد و مقاومت» اظهار داشت: برپایی نمایشگاه در ذات خودش مهم است و اولین موضوع آن کسب تجربه است؛ چون در چنین فضایی ‌می‌توان از دستاوردها، خلاقیت‌های دیگران تجربه کسب کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان تصریح کرد: هرچند ما از اقدامات انجام شده در استان راضی هستیم؛ اما قانع نیستیم برای همین تلاش می‌کنیم به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا کنیم. نکته بعدی در خصوص نمایشگاه این است که می‌توان فضا را برای بازدید عموم ایجاد کرد.

آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس زنجان

وی در خصوص مهم‌ترین دستاوردهای اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان بیان داشت: در طول چند سال گذشته کار ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس آهسته جلو رفت، ولی در یک سال اخیر شاهد پیشرفت و تقریبا اتمام کار بودیم و قرار است در آینده نزدیک افتتاح شود.

سرهنگ موسوی ادامه داد: همه مسئولین شهر که دست‌اندرکار امور استان هستند و می‌توانند کاری کنند را نسبت به ساخت و تجهیز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس حساس کردیم تا جایی که این پروژه به یکی از موضوعات اصلی استان تبدیل شده است.

تاکید بر تولید محتوای مفید و ملی  در حوزه نشر 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان بیان داشت: در حوزه نشر، کتاب‌های زیادی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان چاپ شده، اما از آنجا که در تولید محتوای مفید و ملی حساسیت داریم، عمده تمرکز را روی کیفیت آثار گذاشتیم که در نتیجه سه کتاب ما عنوان ملی کسب کرد.

وی خبر داد: امسال در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان ۶۶ عنوان کتاب رونمایی شده و ۲۵ عنوان نیز در حال آماده سازی است که مراحل نهایی را طی می‌کند، همچنین ۳۵ کتاب هم در حال تدوین است.

بهره‌مندی از فضای مجازی در محتواسازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس 

سرهنگ موسوی در پایان به بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی در محتواسازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در بحث تبلیغات و فضای مجازی برای محتواسازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، کار خلاقانه استارتاپی را اجرا کردیم که محصولات و محتواهای خوبی را دریافت کرده‌ایم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار