بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان به مناسبت شکست حصر سوسنگرد

با پیام امام(ره) غبار مظلومیت و شکست از شهر سوسنگرد گرفته شد

بیست و ششم آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد و آزاد سازی این شهر عاشقان شهادت است، به همین مناسبت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان بیانیه ای صادر نمود.
کد خبر: ۵۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ - 17November 2015

با پیام امام(ره) غبار مظلومیت و شکست از شهر سوسنگرد گرفته شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان به مناسبت سالروز شکست حصر سوسنگرد بیانیه ای را صادر کرد که در آن آمده است:

سی و پنج سال پیش و تنها پس از گذشت 57 روز  از وقوع جنگ تحمیلی و در پی خیانت بنی صدر و دستور وی در عدم اعزام یگانهایی از نیروهای مسلح برای شکست حصر سوسنگرد ، تدبیر حکیمانه و درایت نماینده محترم حضرت امام خمینی(ره) در شورای عالی دفاع در دوران دفاع مقدس حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) باعث شد تا حضرت روح ا... در فرمانی ابلاغ نمایند: «تا فردا باید حصر سوسنگرد شکسته شود» و این چنین بود که در بیست و ششم آبان ماه 59 با حماسه بزرگ رزمندگان اسلام ، غبار مظلومیت و شکست از شهر سوسنگرد گرفته شد و نقطه عطف در پیروزیهای رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس ترسیم گردید.

اکنون در سالروز این عملیات سرنوشت ساز  ، یاد و خاطره سلحشوران ارتش اسلام و سپاه توحید را گرامی داشته و بر ارواح مطهر شهدای سرافراز شکست حصر سوسنگرد بخصوص 60 شهید گیلانی که در دوران دفاع مقدس در سوسنگرد به شهادت رسیدند و بویژه افسر جوان و شجاع ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید عبدا... عیسی پور درود و سلام می فرستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار