مطالبات امام خامنه‌ای از مسئولان-۳۸/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: دانش‌بنیان‌ها می‌توانند منشأ خیر و برکات زیادی برای کشور باشند

حاجی دلیگانی گفت: مجلس شورای اسلامی درخصوص دانش‌بنیان‌ها قوانین متعددی وضع کرده‌ که اختیارات خوبی برای حمایت از دانش‌بنیان‌ها به مراجع ذی‌ربط می‌دهد و اگر به خوبی تأمین شوند می‌تواند، منشأ خیر و برکت برای کشور باشند.
کد خبر: ۶۱۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۶ - 07September 2023

نماینده مجلس شورای اسلامی: دانش‌بنیان‌ها می‌توانند منشأ خبر و برکاتی زیادی برای کشور باشند«حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به نظام‌نامه جدید معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری در خصوص شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار داشت: ما در خصوص دانش‌بنیان‌ها قوانین متعددی وضع کرده‌ایم که اختیارات خوبی برای حمایت از دانش‌بنیان‌ها به مراجع ذی‌ربط می‌دهد و اگر به خوبی تأمین شوند می‌تواند، منشأ خیر و برکت برای کشور باشند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری باید بیش از این در خصوص تسهیل ورود دانش‌بنیان‌ها اقدام کند، حرکتی که تا کنون صورت گرفته کُند بوده است، پیش از این معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری سرعت بیشتری در وظایف قانونی خود انجام می‌داد.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در گذشته معاونت علمی با جسارت و شجاعت بسیار خوبی در مقابل موانع موجود بر سر راه دانش‌بنیان‌ها اقدام می‌کرد، اما در حال حاضر این روحیه در بین مدیران معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری مشاهده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه انفعال در بدنه معاونت علمی نهاد ریاست جمهوری مناسب نیست، افزود: برخی از دستگاهها و گروه‌ها تمایل دارند از کشور ارز خارج شود محصول را وارد کنند، بنابراین اقدامات دانش‌بنیان‌ها برای خودکفایی مطلوبشان نیست و از هر اقدامی برای سنگ‌اندازی در مسیر دانش‌بنیان‌ها دریغ نمی‌کنند متأسفانه معاونت علمی در مقابل این گروه‌ها و دستگاه‌ها تا کنون منفعل بوده است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار