در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

معاون سیاسی استاندار تهران‌: آمادگی پایتخت برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن/ مردم همواره پای نظام و انقلاب هستند

جوهری با بیان اینکه پایتخت آماده برگزاری جشن بزرگ انقلاب در روز ۲۲ بهمن است، گفت: امسال هم مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور و پررنگ مردم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۱ - 10February 2024

جوهری«سید عباس جوهری» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، درباره آمادگی پایتخت برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ستاد ویژه‌ای برای جشن‌های دهه فجر و به ویژه روز ۱۲ بهمن در سالروز ورود امام راحل به بهشت زهرا و ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

جوهری افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم متولی برگزاری این مراسم بود و نشست‌ها هم در استانداری تهران برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران‌ ادامه داد: ظرفیت تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های مردمی برای این امر به کار گرفته شد؛ به ویژه در شهرستان‌های تهران با مسئولیت فرمانداران به آنان ابلاغ شد که جشن‌های انقلاب باید با شکوه و ابتکار عمل برگزار شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شهر‌های پایتخت جشن‌های انقلاب در حال برگزاری است، اظهار داشت: برنامه‌های ورزشی خیلی خوبی در این ایام برگزار شده است؛ ازجمله رویداد فرهنگی و ورزشی «جام جوان پهلوان» در باقرشهر با موضوع نشاط اجتماعی با هدف کمک به شناسایی قابلیت‌های ورزشی جوانان این شهر طراحی و اجرا می‌شود.

جوهری با اشاره به برنامه استانداری تهران برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: در دو سال گذشته همواره در مسیر راهپیمایی‌ها با کمک مردم با محوریت نشاط اجتماعی غرفه‌هایی نصب شد از جمله جشن روز عید غدیر که امسال و سال گذشته هم برگزار شد.

وی با بیان اینکه پایتخت آماده برگزاری جشن بزرگ انقلاب در روز ۲۲ بهمن است، خاطرنشان کرد: همه زیرساخت‌ها و المان‌های شهری نشان دهنده آمادگی تهران برای راهپیمایی است، امیدواریم امسال هم مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور و پررنگ مردم برگزار شود. این مردم همواره پای نظام و انقلاب بودند و حماسه آفریدند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها