حضور حداکثری، اقتدار ملی/ وزیر کشور:

دشمن برای شرکت نکردن مردم در انتخابات به هر ابزاری متوسل شده است

وحیدی گفت: دشمنان انقلاب برای اینکه مردم در انتخابات شرکت نکنند و در پای صندوق‌های رای حضور نیابند پول‌های هنگفت و بسیاری هزینه می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ - 27February 2024

دشمن برای شرکت نکردن مردم در انتخابات به هر ابزاری متوسل شده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور در همایش دست‌اندارکاران برگزاری انتخابات استان فارس که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد، اظهار داشت: این صندوق‌ها نمایش اقتدار و حضور ملت در صحنه است و دشمنان نیز از همین حضور هراس دارند.

وی ادامه داد: هر زمان که ملت در صحنه بودند آن‌ها بزرگترین سیلی‌ها را از ملت ایران خورده اند و ملت با افتخار و استقامت به دشمنان اجازه عرض اندام نداده و نمی‌دهند.

وحیدی اظهار کرد: آن‌ها همواره به دنبال این هستند که مردم به هر شکل ممکن در صحنه نباشند و از ابتدای انقلاب هم همین هدف را دنبال کرده اند.

وزیر کشور گفت: امروز در یک نقطه جدید و در فصل نوینی از حیات انقلاب و گام دوم آن قرار داریم، گام دومی که انقلاب در اوج خود باید به نتایج بلندی برسد.

وحیدی افزود: ملت ما امروز مسئولیت سنگین پیام رسانی به همه امت اسلامی و ملل جهان را بر عهده گرفته تا ملت‌های مختلف و امت اسلامی به آزادی، استقلال و پایبندی به ارزش‌های بلند الهی دست یابند.

وی ادامه داد: امروز هم دوباره بزنگاه شناخت دوست از دشمن است، در تمام این مراحل بزرگترین نقطه قوت ملت ما این بوده که دوست را از دشمن شناخته و مسیر تعالی را طی کرده و امروز هم ملت ما صدای دشمن را به خوبی می‌شناسد، دشمنی که به دنبال این است که ملت ما به هر شکل ممکن در انتخابات شرکت نکند.

وزیر کشور اظهار کرد: روز ۱۱ اسفند فصل نوین دیگری آغاز می‌شود، فصلی که مردم ما در یک زورآزمایی دیگر با جبهه کفر و شرک به میدان خواهند آمد و با انتخابی اگاهانه و پرشور سیلی محکمی به دشمن خواهند زد.

وی، حضور در انتخابات را یک صندوق ذخیره اعتبار سیاسی برای ملت ایران دانست و گفت: از آنجا که ملت ایران نقش تعیین کننده‌ای در معادلات جهانی دارد، انتخابات ایران هم برای همه قابل توجه است.

وحیدی افزود: برای ساختن آینده، تک تک مردم باید پای صندوق رای بیایند، همانگونه که امام راحل فرمودند همه با هم، این همه با هم رمز پیروزی ۴۵ ساله ما، رمز موفقیت نظام اسلامی و الهی ما در مقابل کفر جهانی و رمز پایداری و عزت و افتخار همه آزادیخواهان جهان است.

وی ادامه داد: امروز هنگامه‌ای که در دفاع از مردم فلسطین شکل گرفته بر گرفته از انقلاب اسلامی است و ایران، محور عدالت خواهی و آزادی خواهی در جهان است و ما به این افتخار می‌کنیم.

وزیر کشور اظهار کرد: ملت ایران باید در روز ۱۱ اسفند یک بار دیگر قدرت خود و قدرت ایران بزرگ و پرافتخار را به همه دنیا نشان دهد و صدای رسای این ملت به تمام دنیا برسد.

وی گفت: همه ما باید برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه و در تراز مردم ایران و استان فارس و حرم سوم اهل بیت (ع) تلاش کنیم و امیدواریم بتوانیم انتخاباتی در نهایت سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری را شاهد باشیم.

وحیدی افزود: همه ما باید این امانتی که به ما سپرده شده را به خوبی پاس بداریم، این حق الناس است و باید از سلامت فضای انتخابات به خوبی صیانت کنیم.

وی ادامه داد: کشور ما رو به رشد و پیشرفت است، نباید به حرف کسانی که به دنبال یاس آفرینی هستند توجه کرد، البته در بحث معیشت اشکالاتی وجود دارد که دولت هم به دنبال کاهش آن‌ها هست، اما همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مساله معیشت نباید بر همه کار‌های بزرگی که در کشور در حال انجام است، سایه افکند.

وزیر کشور افزود: باید همه را به شرکت در انتخابات به عنوان یک معروف بسیار بزرگ، تشویق کنیم و همه را از آن منکر بزرگ که ایجاد یاس و ناامیدی است بر حذر داریم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار