امام جمعه بیجار:

روح جهاد و خدمت در شهید رئیسی موج می‌زد

حجت الاسلام والمسلمین علی خورشیدی با بیان اینکه روح جهاد و خدمت در آیت الله رئيسی موج می‌زد گفت: مزد تلاش در راه خدمت به مردم و جهاد در راه خدا چیزی جز شهادت نیست.
کد خبر: ۶۶۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶ - 23May 2024
روح جهاد و خدمت در شهید رئیسی موج می‌زدبه گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از کردستان، حجت الاسلام‌ و المسلمین علی خورشیدی در مراسم گرامیداشت سید‌الشهدای خدمت که در مسجد ولی‌عصر(عج) برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداي ایران زمین به ویژه شهدای خدمت و سید‌الشهدای خدمت شهید جمهور آیت الله رئیسی گفت: این حضور معنا دار مردم در سراسر ایران اسلامی به ویژه حضور مردم دیار گروس در مراسم ها حاکی از این است که عمل صالح و خدمت صادقانه در یاد مردم میماند و مردم قدر دان ان هستند. 
وي بيان كرد: آیت الله رئیسی با تلاش و عمل صالح و صادقانه خود باعث شد حتی كساني که مخالف ایشان هستندبه خدمت گذاری صادقانه ایشان اذعان داشته باشند.

خورشیدی گفت: باید از سید محرمان شهید جمهور کسی که شب و روز به فکر عمران و آبادانی ایران زمین بود درس جهاد در راه خدا و مردم و درس تواضع را آموخت. وی عنوان کرد: مزد تلاش و خدمت صادقانه جز شهادت نیست. 
وی با بیان اینکه سردار شهید اسلام شهید سلیمانی بعد از ۴۰ سال خدمت صادقانه با شهادت مزد تلاش‌هایش را گرفت عنوان کرد: آیت الله رئیسی بیش از ۴۰ سال در خدمت به نظام و انقلاب پاداشش چیزی جز شهادت نیست و شهادت از آن مردان خداست.
وی ادامه داد: مردم فهیم ایران زمان انتخابات ریاست جمهوری که طی ۵۰ روز آینده برگزار میشود؛ رییس جمهوری را که راه و روش آیت الله شهید رئیسی را داشته باشد و راه ایشان را ادامه دهد انتخاب خواهند کرد.
خطیب جمعه بیجار اظهار کرد: این همه حضور مردم نشان از ارادت به رییس جمهوری داشت که به تلاش و خدمت برای مردم و عمل صالح مشهور بود.

خورشیدی گفت: در رسانه ها در شبکه‌های اجتماعی بخشی از فعالیت‌های شبانه‌روزی ایشان را اکنون مشاهده می کنیم. وی با بیان اینکه شهید رئیسی مصداق بارز رئیس جمهور مردمی بود گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری شهید رئیسی خستگی ناپذیر بود.
خورشیدی گفت: شهید جمهور دراین مدت سه بار به استان کردستان آمد و با برگزاری مراسم یاد بود توسط مردمان اهل سنت در سراسر استان به یاد سردار شهید خدمت دیدیم که چه مراسمهای باشکوهی برگزار شد.
 وی بیان کرد: کسی که پیرو امام خمینی و رهبر باشد و خود را سرباز خدمت به مردم بداند اینگونه می‌شود که شهادتش در روز ولادت امام رضا (ع) رقم بخور.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار