نماینده ولی‌فقیه در سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«شهید رئیسی» مجاهدی مخلص و ولایتمدار بود

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» گفت: شهید رئیسی در هر صحنه‌ای با اخلاص ورود پیدا می‌کرد و عمل جهادی داشت‌.
کد خبر: ۶۷۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۶ - 05June 2024

شهید رئیسی فردی مخلص، مجاهد و ولایتمدار بودحجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اينکه شهید رئیسی فردی مخلص، مجاهد و ولایتمدار بود، اظهار داشت: شهید رئیسی خدا و مردم را با هم می‌دید و به هر دو اتصال داشت.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی به دیگر ویژگی‌های «شهید جمهور» اشاره کرد و افزود: شهید رئیسی در هر صحنه‌ای برای خدا و با اخلاص ورود پیدا می‌کرد و عمل جهادی داشت‌.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه، اخلاص و ایمان به خدا را رمز موفقیت شهید رئیسی در همه صحنه‌ها برشمرد و تأکید کرد: مبنای همه ویژگی‌های شهید رئیسی الهی بودن، اخلاص و روحیه جهادی بود و انصافاً هم حیات و هم شهادت ایشان به اسلام و انقلاب خدمت فوق‌العاده‌ای کرد. 

به گزارش دفاع‌پرس، بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور و همراهان ایشان روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی در مرز مشترک با جمهوری آذربایجان، در محدوده شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و آن‌ها بر اثر این سانحه تلخ به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار