در مراسم سالگرد ارتحال حجت‌الاسلام ابوترابی انجام شد؛

رونمایی از ۱۹ کتاب انتشارات پیام آزادگان با حضور فرمانده کل ارتش+ تصاویر

مراسم گرامی‌داشت و سالگرد ارتحال سید آزادگان حجت‌الاسلام ابوترابی و یادبود رئیس جمهور شهید با رونمایی از ۱۹ کتاب انتشارات پیام آزادگان برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶ - 10June 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، مراسم گرامی‌داشت و سالگرد ارتحال سید آزادگان حجت‌الاسلام حاج «سید علی‌اکبر ابوترابی فرد» و پدر ایشان آیت‌الله حاج «سید عباس ابوترابی فرد» و یادبود رئیس جمهور شهید آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهان، عصر امروز (دوشنبه، ۲۱ خرداد) با حضور امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در حوزه هنری برگزار شد. 

۱۹ کتاب انتشارات پیام آزادگان از اسرای دوران دفاع مقدس رونمایی شد

در ابتدا، غلامعلی قاسمی مدیرعامل موسسه پیام آزادگان به ذکر خاطراتی پرداخت و اظهار داشت: توفیق داشتیم درست ۴۰ سال پیش و در بهار و تابستان ۱۳۶۳ تقریبا به‌مدت یک‌ماه هر روز به خدمت مرحوم ابوترابی می‌رسیدیم.

وی به تشریح برجستگی‌های مرحوم ابوترابی پرداخت و گفت: ایشان مفهوم پیام و خدمت‌گذاری را که با شهادت جمهور رئیس در انظار عموم مشاهده شد را تببین کردند و این خط مستقیم را تا روز شهادت ادامه دادند و امروز با تقدیم خون شهدای خدمت دوباره این مفهوم برای همه ملموس شد. 

در ادامه این مراسم که با اجرای رسالت بوذری برگزار می‌شد، حمیدرضا برقعی به‌شعرخوانی با موضوع ایام ولایت و امامت در مقام امیرالمؤمنین (ع) پرداخت. سپس گروه سرود یاران مهدی قطعاتی از تولیدات خود را که با موضوع اسارت تولید شده بود را اجرا کردند. 

۱۹ کتاب انتشارات پیام آزادگان از اسرای دوران دفاع مقدس رونمایی شد

در بخش دیگری از این مراسم با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی از امیر سرتیپ جعفر آقایی؛ سرهنگ حشمت‌لله عزیزالهی و سه تن از آزادگان تجلیل به عمل آمد و از ۱۹ کتاب تازه منتشرشده انتشارات پیام آزادگان رونمایی شد. 

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار