مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان:

مشارکت مردم در انتخابات دست رد به سینه دشمنان و بدخواهان نظام است

حجت‌الاسلام توکلی گفت: مشارکت مردم در انتخابات دست رد به سینه دشمنان و بدخواهان نظام است.
کد خبر: ۶۷۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹ - 11June 2024

مشارکت مردم در انتخابات دست رد به سینه دشمنان و بدخواهان نظام استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در گفت‌وگویی اظهار کرد: حماسه انتخابات بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری و اینکه با شکوه و با عظمت برگزار شود دستاوردی برای مقام عظمای ولایت و ملت بزرگ ایران است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اذعان کرد: انتخاب مسئول بعدی و انعکاس فوق العاده آن توسط ملت مکمل بدرقه شهدا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی بیان کرد: بعد از حادثه بالگرد و اتفاقی که افتاد همه متأثر شدند و وجه تأثر آن به دلیل فقدان چنین شخصیتی بود.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر در فضایی که خیلی‌ها پرت شدند در مقابل نظام سلطه شهید رئیسی بالعکس همگان نوع دیگر از حمکرانی را ایجاد کرد در شهید جمهور خصایصی را بنا به گفته رهبری می‌شد جمع کرد که در هر کسی جمع نمی‌شود مگر اینکه واقعاً سرباز خدا، سرباز ولایت و پیرو مکتب پیر جماران باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: قیاس ادوار گذشته سکانداران قوه اجرایی کشور با سه سال شهید رئیسی قیاس مع‌الفارق است و تشییع مردم قدرشناس به معنای فهم و بصیرت به خدمات خوبان و کارگزاران صدیق است و حماسه بدرقه شهدا گویای این تقدیر است.

وی اذعان کرد: در قانون اساسی ما بعد از هر واقعه بیان شده که در جریان حکومت‌داری خلل ایجاد نشود و معاون اول سکانداری را برعهده و در نهایت در مدت ۵۰ روز و بنا بر ضرورت ملت رئیس جمهور بعدی را انتخاب و این فرایند در مجلس شورای اسلامی شهر و روستا، مجلس خبرگان رهبری و انتخاب قوه‌ها و فرقی ندارد با انتخابات تعیین می‌شود هر چند که به اجبار زود هنگام باشد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان افزود: انتخابات به عنوان مظهر مردم سالاری دینی با حضور اقشار مردم، توده‌ها و جریان‌های وسیع به عنوان بستری برای انتخاب سرنوشت خود با ایده و تفکرات متفاوت نقش آفرین هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی اذعان کرد: مقام معظم رهبری بعد از این حادثه تلخ و فقدان وجود عالی‌ترین مقام عالی اجرایی کشور و تبیین شرایط کشور و اینکه وقفه در کار پیش آمده اما موجب اخلال کلی نمی‌شود، همه را به آرامش دعوت کردند و به صراحت اعلام کردند که اخلالی در نظام و کار دولت در هیچ حوزه‌ای نخواهد شد نه در بحث دولت و وزرا، نه کار نیروهای مسلح و تاکنون هم به مسئولیت خود عمل کردند.

وی گفت: بستر و مجالی برای اینکه سیره شهید رئیسی الگوی نامزدها شود، پیش آمده و ضرورت استمرار کشور در مسیر ریل‌گذاری شده خوب و مناسب دولت سیزدهم که در تراز انقلاب هم بود فراهم شده که باید تبیین شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: شهید رئیسی از خصایصی برخوردار بود، مثل ساده زیستی، دادخواهی مظلومین با جسارت، صراحت دفاع از مظلومین، جبهه مقاومت و قرآن مجید در صحن سازمان ملل و اعلام انزجار از استکبار که از عهده هر کسی بر نمی‌آمد مگر آنکه پیرو مکتب نجات بخش الله باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی ادامه داد: در دولت شهید جمهور در حوزه فرهنگ، اقتصاد و باقی موارد بر مبانی اصول اسلامی اولین ریل گذاری با کار شبانه روزی توسط دولت انجام شد.

وی گفت: تشییع باشکوه شهید جمهور گواهی بر این موضوع بود و انتخابات باشکوه‌تر مبنی بر شرایط وحدت و همدلی در راستای افزایش مشارکت مردمی و تبیین این حضور ارزشمند است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: دولت، مکتب، کلام و خدمات شهید رئیسی به ملت ماندگار خواهد بود و برای مشارکت فراگیر و حداکثری تبیین ضروری و دارای اهمیت است چرا که نتیجه این حضور با مشارکت بالا دست رد بر سینه همه دشمنان خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی یادآور شد: ملت ما قدردان خوبان و خادمان و خدمتگزاران خود است و در حوادث این‌چنینی عقبه اجتماعی ملت در نمایش جهانی بسیار اهمیت دارد.

وی گفت: نیاز کشور، اولویت‌ها، ظرفیت و توانمندی‌ها، استعدادهای انسانی، معادن و منابع نفت، گاز، آب و زمین حاصلخیز برای آبادانی و اقتصادی مرفه برای مردم با رویکرد امید آفرینی و تزریق آرامش به جامعه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اذعان کرد: انقلاب ما چراغ مظلومان در لبنان، سوریه، اروپا و آمریکا است و اگر در انتخابات خیلی از ملاحظات را لحاظ نکنیم و از حاشیه سازی پرهیز نکنیم و جوگیری که از سوی رسانه‌های غربی که از هم‌اکنون آغاز شده را تبیین نکنیم به ضرر ماست.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی گفت: انتخاب فرد اصلح که قابلیت مدیریت جهادی و کار شبانه‌روزی برگرفته از عزت و جوانمردی، دادخواهی مظلومان را داشته باشد مهم و با توجه به اینکه انقلاب اسلامی مکتب نجات‌بخش اسلامی است، سکاندار قوه مجریه باید تشریح کننده این نقاط باشد.

وی اعلام کرد: تدوین ساختار نظام به برکت قانون و اهتمام ملت، ترجمان آیات مجید و ایثارگری ایثارگران ساختار قوی و بدون بن بست به کشور بخشیده که در هر برهه‌ای برای عبور از شرایط مناسب است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: فقدان عالی‌ترین مسئول اجرایی کشور در هر جای دنیا نابسامانی آفرین است اما در نظام اسلامی که در رأس آن مقام معظم رهبری و ساختار قوی باشد چیزی ایجاد نشده و بیانات رهبری مانند الطاف الهی است که راه حفظ وحدت برای عبور از شرایط موجود با دستاورد انسجام و همدلی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی گفت: انقلاب ما در دنیا متفاوت است و وظیفه حفاظت و صیانت ان بر عهده ما است و این وحدت در جبهه انقلابی را باید تشریح کنیم.

وی اذعان کرد: به افکار دنیا و اپوزیسیون دنیا و اپوزیسیون کشور با حضور در انتخابات باید اعلام کرد که انقلاب را معاوضه نمی‌کنیم و تشییع شهید رئیسی رفراندومی دوباره برای انقلاب بود، انقلابی که پایه و اساس آن برگرفته از دین اسلام است که نفاق دشمن می‌خواهد آن را از ما بگیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: با حضور در انتخابات موظف به انتخاب شخصی مانند شهید رئیسی هستیم و باید حماسه سازی شود چون آیت‌الله شهید رئیسی با خدمت خود کار می‌کرد و دشمنان یا موفقیت را نمی‌گفتند یا به سخره می‌گرفتند یا تخریب می‌کردند و خدمات را زیر سوال می‌برند که امروز وظیفه ما ریل گذاری و ادامه پروژه‌های او و حمایت از مستضعفین است که کارنامه درخشان ایشان بود و باید آن‌را تببین کنیم.

وی ادامه داد: امید آفرینی در صورت استمرار این موفقیت‌ها از سوی مسئولان، وزیران و استانداران و باقی نیروهای انقلابی و حفظ و استمرار مسیر حرکت شهید جمهور ضروری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: ضرورت حفظ اخلاق سیاسی و پرهیز از تخریب نامزدها و لطمه به ساختارهای نظارتی نظام در انتخابات مهم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی تصریح کرد: برای نامزدها فیلتری ایجاد شده که راه پیدا کنند و در این بستر ناخوشایند و غیر همسو با مبانی انقلاب حرکت نکنند و تبیین و تشریح ابعاد پیدا و پنهان وعده صادق و طوفان‌الاقصی در پرتو مشارکت و کارآمدی ممکن می‌شود.

وی گفت: حفظ معادلات نظام در چهره بین المللی و عمق راهبردی ملت و اینکه باید اخلاق را حاکم کرد صحنه‌ای از حماسه مردمی را می‌طلبد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: برای انتخاب شخص صالح و ایجاد بستر شکوفایی، بدگویی را باید حذف کرد چون به پیشرفت کمک نمی‌کند و به آبروی ما ضربه می‌زند.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی گفت: مشارکت، اهتمام، کارآمدی باید خروجی معادلات و محاسبات رئیس جمهور انقلابی شود تا انتظارات مردم را برآورد کند.

وی گفت: انتخابات باید لیله‌القدر جدی برای ما شود تا برای فقدان نبود شهید رئیسی مورد التیام قرار گیرد و تنها مدیریت جهادی احیاگر نام شهدا خواهد شد همان کاری که شهید جمهور برای شهید باهنر و رجایی انجام داد و نامشان را سر زبان‌ها انداخت.

وی یادآور شد: مشارکت برای ترغیب و با توجه به رقابتی شدن فضا و انتخاب فردی که از هر لحاظ مورد تأیید حضرت آقا باشد اهمیت دارد و باید لحاظ شود.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها