سردار نقدی:

آگاهی کلید مقاومت است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، آگاهی را کلید مقاومت دانست و گفت: قدم اول برای ایستادگی، کتاب بوده، چرا که موجب آگاهی‌بخشی به انسان‌ها در همهٔ عالم است.
کد خبر: ۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵ - 24November 2013

آگاهی کلید مقاومت است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس سردار "محمد رضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در دومین جشنوارهٔ دوسالانهٔ کتاب مقاومت (جایزه ادبی شهید آ وینی) که عصر امروز در سالن اسوه برگزار شد، با اعلام رضایت از نحوهٔ برگزاری جشنواره اظهار کرد: حاکمیت استکبار بر جهان بر پایهٔ جهل و نادانی بسترهای استکبار را فراهم کرده است. اگر امروز میبینیم که بشریت از ظلم استکبار رنج میبرد و دنیا توسط استکبار مورد ظلم قرار گرفته به دلیل جهل به حقیقت هستی و قدرت خداوند متعال، جهل به قدرت عظیم انسانی و قدرت مردم است، توانایی که خدا به انسان داده بشر را به تمکین زورگوها واداشته است.

وی جهل را بستر اختلاف مستضعفین دانست و گفت: مجموعهٔ جهلها بستر اصلی سلطهٔ استکبار است.

نقدی آگاهی را کلید مقاومت و قدم اول برای ایستادگی را کتاب دانست و گفت: کتاب موجب آگاهیبخشی به انسانها در همهٔ عالم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: زمانی که موضوع کتاب مقاومت باشد اثر آن مضاعف میشود. ما به عنوان جامعه اسلامی و با توجه به دشمنانی که چشم طمع به سرزمین ما دارند باید توجه ویژهای به موضوع مقاومت داشته باشیم. مقاومت کتاب بزرگ عملی است که امام خمینی(ره) در مقابل جامعه گشود و طبق آن ایستادگی کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی، موج بیداری را در دنیا به راه انداخته و در حال حاضر امواج خروشان و بیداری ملتها را در مقابل زورگویان میبینیم که نشأت گرفته از جمهوری اسلامی است که البته به نتیجه رسیدن این ایستادگیها محتاج آن است که آگاهسازی بسیار خوبی در این زمینه صورت پذیرد.

سردار نقدی بیان کرد: باید توجه داشته باشیم که دشمن در مقابل این بیداری بیکار نمینشیند و با تمام قوا سعی میکند جلوی این موج بیداری را بگیرد؛ رسانههای آمریکا برای ساکت کردن این موج بیداری، جریان بزرگ تزویر و دروغ را توسط رسانههای خود به راه انداختهاند.

وی در ادامه عنوان کرد: استکبار در همه جا به زور اسلحه آدمکشی کرده و با هزینه کردن اموال خود آن منطقه را در سلطهٔ خود درآوردهاند. مردم آنجا به جای تشکر، شعار مرگ بر استکبار سر داده و به نیت پلید استکبار پی بردهاند، بنابراین از انجام اقدامات نظامی با توجه به هزینههای بسیار زیادی که برایشان دارد مأیوس شده و سراغ مقولههای فرهنگی رفتهاند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: استکبار از طریق تهاجم فرهنگی وارد میدان شده و به مقوله اقتصاد ورود پیدا کرده است.

وی در پایان افزود: من دست همهٔ نویسندگان و صاحبان قلمی که قلم خود را برای تعالی بخشی انسانها و قیام در برابر زور و استکبار به چرخش درمیآورند میبوسم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار