جباری مطرح کرد

تأثیر مثبت برگزاری جشنواره "جایزه ادبی شهید آوینی" بر افزایش تولید ادبیات مقاومت

مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت با بیان اینکه جایزه ادبی شهید آوینی در سال 91 به صورت ملی برگزار شد و امسال با برنامه‌ریزی‌هایی که در این زمینه صورت گرفت بین‌المللی شد، گفت: برگزاری این نوع جشنواره‌ها تأثیرات بسیار خوبی در افزایش تولید ادبیات مقاومت دارد.
کد خبر: ۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۷ - 24November 2013

تأثیر مثبت برگزاری جشنواره

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "جباری" مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت در دومین جشنواره دو سالانه کتاب مقاومت(جایزه ادبی شهید آوینی) اظهار داشت: بنیاد روایت علاوه بر فعالیتهای فرهنگی و هنری که برای خود در حوزه انقلاب و دفاع مقدس تعریف کرده است فعالیتهای فرهنگی هنری و بینالمللی را نیز در دستور کار خود قرار داده و با جدیت آن را پیگیری میکند.

وی افزود: جشنواره تئاتر مقاومت، جشنواره هنر مقاومت و فیلم مقاومت بینالمللی بوده و در کنار آن کنگره شعر بینالمللی اسلامی را نیز برگزار کردهایم.

جباری تصریح کرد: جایزه ادبی شهید آوینی در سال 91 به صورت ملی برگزار شد و امسال با برنامهریزیهایی که در این زمینه صورت گرفت بینالمللی شد. برگزاری این نوع جشنوارهها تأثیرات بسیار خوبی در افزایش تولید ادبیات مقاومت دارد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت گفت: با توجه به شرایط حساس منطقهای و مسئله بیداری اسلامی که در منطقه رخ داده است برگزاری برنامههایی با موضوع مقاومت مورد توجه کشورهای منطقه قرار گرفته و هنرمندان این کشورها از جمهوری اسلامی به عنوان پیشگام مبارزه با استکبار انتظار دارند که در زمینه برگزاری اینگونه جشنوارهها پیشگام باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار