سردار میر احمدی در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد

فرمانده‌ای که نامش یادآور رهبری است/ تقید «امیر ولایت‌مدار» به نماز اول وقت

جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سرلشکر سلیمی به «امیر ولایت‌مدار» معروف بود. او تلاش زیادی را برای مکتبی کردن ارتش انجام داد؛ تا آن را به یک ارتش انقلابی، مؤمن و متدین تبدیل کند.
کد خبر: ۶۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱ - 03February 2016

فرمانده‌ای که نامش یادآور رهبری است/ تقید «امیر ولایت‌مدار» به نماز اول وقت

سردار سید مجید میر احمدی، جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح و معاون سابق نیروی انسانی وزارت دفاع در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس درباره ویژگیهای فردی مرحوم سرلشکر سلیمی اظهار داشت: با شنیدن نام مرحوم سلیمی، به یاد مقام معظم رهبری میافتیم؛ زیرا وی یار دیرینه و دوست قدیمی رهبر انقلاب بود. از ابتدای انقلاب در کنار رهبر و وفادار به ایشان بود و تا آخر عمر نیز این خصوصیت خود را حفظ کرد.

وی افزود: سرلشکر سلیمی به «امیر ولایتمدار» معروف بود. او تلاش زیادی را برای مکتبی کردن ارتش انجام داد؛ تا ارتش را به یک ارتش انقلابی، مومن و متدین تبدیل کند؛ که در این مسیر هم موفق بود و فکر میکنم اساس علاقهمندی رهبر انقلاب به امیر سلیمی تدیّن و وفاداری او به انقلاب، ارزشهای انقلاب و اسلام بود.

جانشین اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در وزارت دفاع هم شاهد تلاشهای ارزشمند ایشان در جهت خودکفایی صنایع دفاعی بودیم و تلاشهایش در آن دوران به نتایج خوبی رسید.

سردار میر احمدی با اشاره به تقیّد سرلشکر سلیمی به اقامه نماز اول وقت و نماز جماعت گفت: این اواخر ایشان را میدیدم که به سختی در مسجهد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح حاضر میشد و نماز جماعت خود را در اول وقت اقامه میکرد.

وی در پایان تصریح کرد: سرلشکر سلیمی فردی بسیار آرام، متین، خوش اخلاق، متواضع بود که بهعنوان الگویی برای ارتشیان محسوب میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار