در پیامی؛

فرمانده نزاجا درگذشت سرلشکر سلیمی را تسلیت گفت

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در پیامی درگذشت امیر سرلشکر محمد سلیمی فرمانده سابق کل ارتش را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ - 31January 2016

فرمانده نزاجا درگذشت سرلشکر سلیمی را تسلیت گفت

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در پیامی درگذشت امیر سرافراز و ولایتمدار سرلشکر محمد سلیمی فرمانده سابق کل ارتش را به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، کارکنان خدوم ارتش و ملت شهیدپرور ایران تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

امیر خستگیناپذیر ارتش اسلام در دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با پیروی محض از معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیتالله العظمی امام خامنهای(حفظهالله تعالی) همواره منشأ خدمات و برکات ارزشمندی در جهت ارتقای رزمی و دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

این امیر سرافراز اسطوره مقاومت به معنای واقعی کلمه و مجاهد فی سبیلالله بود؛ که با تکیه بر ایمان سترگ و اندوختههای فراوان دهههای متمادی و تجربهاندوزی از میدانهای خطیر رزم و جهاد در مدار خدمتگزاری به اسلام راستین و دارای کارنامهای مملو از رشادتها و ایثارگریها بود.

دلاورمردیهای امیر سرلشکر سلیمی در دوران دفاع مقدس و نقش ارزنده ایشان در آزادسازی سوسنگرد بهعنوان سند استقامت و پایداری ایرانیان در صفحه تاریخ و خاطره زمان ثبت و ماندگار است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا و مقام معظم رهبری، فرماندهان و رزمندگان نیروهای مسلح، دوستان و خانواده بزرگوار ایشان، امیدوارم روح بلند این امیر با اخلاص در جوار ملکوتی شهدا مشمول عند ربهم یرزقون و الطاف الهی قرار گیرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار