در پیامی؛

سرلشکر صفوی درگذشت سرلشکر سلیمی را تسلیت گفت

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، در پیامی درگذشت امیر سرلشکر محمد سلیمی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ - 02February 2016

سرلشکر صفوی درگذشت سرلشکر سلیمی را تسلیت گفت

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاورعالی فرماندهی معظم کل قوا، در پیامی درگذشت امیر سرلشکر ستاد محمد سلیمی فرمانده سابق ارتش را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

إنا لله وإنا إلیه راجعون

خانواده محترم مرحوم امیر سرلشکر ستاد محمد سلیمی
سلام علیکم؛

خبر درگذشت مرحوم امیر سرلشکر ستاد محمد سلیمی، واصل و موجب تألم خاطرگردید. فقدان آن امیر مومن، پدری مهربان و با تقوی که سالیانی در سلک افسری در ارتش منشاء خدمات خالصانه و عمری را با پارسایی و عشق و خدمتگزاری صادقانه به اهل بیت(ع) خصوصا حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سپری و عاقبت جهان فانی را وانهاد و با عشق دیدار حضرت حق به دیار باقی شتافت ضایعه جبرانناپذیر است که جزء با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی یابد.

حضور فعال درآغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و خدمات شایسته دوران هشت سال دفاع مقدس و همراهی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) از یک سو و تلاش بی وقفه در مسندهای مختلف از جمله وزارت دفاع و فرماندهی کل ارتش و پس از آن گویای خستگی ناپذیری آن مرحوم بود.

اینجانب مصیبت وارده را به سرکار عالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن فقید سعید، علو درجات و هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، صلحا و صدیقین و برای شما و فرزندان عزیزتان و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می نمایم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا
سرلشکر پاسدار دکتر سیّد یحیی صفوی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار