پیام تسلیت امیر شاه‌صفی به مناسبت درگذشت سرلشکر سلیمی

فرمانده نیروی هوایی ارتش با صدور پیامی درگذشت امیر سرلشکر سلیمی فرمانده سابق کل ارتش را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ - 31January 2016

پیام تسلیت امیر شاه‌صفی به مناسبت درگذشت سرلشکر سلیمی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ خلبان حسن شاهصفی فرمانده نیروی هوایی ارتش با صدور پیامی ضایعه درگذشت امیر سرلشکر محمد سلیمی فرمانده سابق کل ارتش را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِر ُوَ مابَدَّلوا تَبدیلًا

حکمت خداوند بر آن قرار گرفت تا یار دیرین و سرباز فداکار ولایت امیر سرلشکر ستاد محمد سلیمی که تا آخرین نفس، سر از آستان ارادت به ولایت بر نداشت، در طلیعه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، رَخت اقامت از دیار فانی برگیرد و در جوار امام عزیز(ره) و همرزمان آسمانی خویش سکنی گزیند.

دریغ  دوستداران آن امیر فقید، از دست دادن مردی است که در مواجهه و مصاف با متعرضین به ساحت ولایت و کیان ایران اسلامی، آیینه تمام قد صلابت و استواری و ترجمان روشن " اَشِدّاء عَلیَ الکُفّار"، و  در خشوع و مهرورزی با دوستان ولایت  مصداق " رُحَماء بَینَهُم" بود.

یار دیرین و دلسوز نظام، برای سفر پر ماجرای آخرت، توشه تحسین برانگیز تسلیم محض بودن در برابر ولایت و اعتماد بنیانگذار کبیر انقلاب رضوانالله تعالیعلیه و رهبر فرزانه انقلاب را مهیّا نموده بود. پس اینک روسفیدی و سربلندی نزد یاران شهیدش گوارای وجود او باد.

امیر سرلشکر سلیمی که از بدو شکلگیری ارتش مکتبی، امانتدار اعتماد امام راحل( ره) در سمت رییس دفتر مشاوره نظامی ایشان  و فرمانده ستاد جنگ های نامنظم بود، با ابراز شایستگی، بهعنوان وزیر دفاع و پس از آن فرمانده کل ارتش جموری اسلامی ایران و مشاور نظامی فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی)، جان و جوانی خویش را در گرو سربازی ولایت نهاد و تا آخرین نفس، شکوه دلسپردگی اهل بیت علیهمالسلام و اولیالامر را همچون نشان  "نصر" بر سینه ستبر خود داشت.

مصیبت ناگوار از دست دادن آن امیر سرافراز را به ساحت حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی)، خانواده مکرم ایشان، همرزمان سالهای جهاد و ایثار آن فقید سعید و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان، علو درجات ایشان را مسئلت مینمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان  حسن شاه صفی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار