رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:

رسانه ملی زبان گویای مردم است

حجت‌الاسلام‌ زرندی گفت: ارتباط رسانه‌ها مخصوصا صداوسیما به‌عنوان زبان گویای مردم با دستگاه‌های حکومتی امری ضروری است.
کد خبر: ۶۸۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰ - 14August 2024

رسانه ملی زبان گویای مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، به مناسبت روز خبرنگار حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین «رضا زرندی» رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با حضور در صداوسیمای مرکز استان ضمن دیدار با «محسن نصیرپور» مدیرکل صدا و سیمای استان روز خبرنگار را به وی و مدیران این مجموعه تبریک گفت.

حجت‌الاسلام زرندی در این دیدار اظهار داشت: همه دست‌اندرکاران صداوسیما، جزو اصحاب رسانه هستند و لازم است روز خبرنگار را به آنان تبریک گفت.

وی با تاکید بر اهمیت همراهی رسانه‌ها با دستگاه قضایی در حل مشکلات مردم و گسترش عدالت گفت: آنچه در همراهی صدا و سیما با دادگستری مهم است این است که مطالب قضایی و قانونی به صورت دقیق و شفاف به مردم منتقل شود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به قابلیت استفاده رسانه‌ای و هنری از پرونده‌های موجود در دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: در برخی تولیدات نمایشی و هنری شاهد هستیم رسانه ظرفیت بسیار خوبی در نشان دادن زشتی‌های جرم و تاثیر آن بر خانواده و اجتماع دارد.

حجت‌الاسلام زرندی در پایان به اهمیت اطلاع‌رسانی در خصوص دو موضوع مهم شروع به کار دادگاه‌های صلح و قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول که به‌عنوان دو قانون مهم در شرف اجرا است اشاره کرد و از اصحاب رسانه خواست برای اطلاع‌رسانی به مردم و آگاهی‌بخشی در مورد این دو قانون تلاش مضاعف داشته باشند.

نصرپور نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت دستگاه قضایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: قوه قضائیه خانه عدل جمهوری اسلامی و پناهگاه مردم است.

وی افزود: ارتباط رسانه‌ها مخصوصا صداوسیما به‌عنوان زبان گویای مردم با دستگاه‌های حکومتی امری ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار