فرماندار بردسکن:

بیش از ۸۰ هزار نفر از اهالی بردسکن از طرح‌های هفته دولت بهره‌مند خواهند شد

دهقان‌زاده گفت: با بهره برداری  از هفت طرح‌ و پروژه‌ در دست اقدام به مناسبت هفته دولت؛ بیش از ۸۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان بردسکن از خدمات آن برخوردار خواهند شد.
کد خبر: ۶۸۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲ - 25August 2024

بیش از ۸۰ هزار نفر از اهالی شهرستان بردسکن از طرح‌های هفته دولت بهره‌مند خواهند شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «علی دهقان‌زاده» فرماندار بردسکن پیرامون اجرای طرح‌های در دست این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت طی سخنانی اظهار داشت:  افتتاح پروژه برق‎رسانی با اعتباری بالغ بر ۷۴  میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت گرم محور بردسکن به سبزوار با اعتبار۱۰ میلیارد تومان و روکش‌سازی آسفالت معابر و ورودی شهر بردسکن با اعتبار ۹ میلیارد تومان از جمله طرح‌ها و پروژه‌های شاخص و در دست اقدان این شهرستان به مناسبت هفته دولت است.

وی در تکمیل صحبت‌های خود یادآور شد: تکمیل کف‌سازی ضلع جنوبی پارک ولیعصر (عج) نیز با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان به همت شهرداری بردسکن افتتاح خواهد شد.

دهقان‌زاده در ادامه  افزود: اجرای آسفالت روستاهای بخش مرکزی با اعتبار ۵ میلیارد و  ۴۰۰ میلیون تومان، اجرای عملیات عمرانی چاه شماره شش بردسکن با اعتبار ۵ میلیارد تومان در حوزه آبرسانی و همچنین کلنگ‌زنی احداث سالن ورزشی روستای حسن آباد با مشارکت خیرین روستا از دیگر طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت در شهرستان بردسکن است.

فرماندار بردسکن در پایان صحبت خود تأکید کرد: با بهره برداری  از این طرح‌ها و پروژه‌ها بیش از ۸۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان از خدمات آن برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار