فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

شکوه سوگواری ۲۸ صفر نمادی از وحدت، مشارکت و امنیت پایدار است

سردار تقوی گفت: حماسه شکوهمند سوگواری ۲۸ صفر با حضور میلیونی زائران دل سوخته، نمادی از وحدت، مشارکت و امنیت است که با همگامی و همکاری زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام تبلور می‌یابد.
کد خبر: ۶۸۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳ - 01September 2024

شکوه سوگواری ۲۸ صفر نمادی از وحدت، مشارکت و امنیت پایدار استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در جمع فرماندهان عالی پلیس استان اظهار داشت: امنیت مردم‌پایه حاصل مشارکت هدفمند و بهره‌گیری هوشمند از سرمایه‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از منابع موجود است.

وی با اشاره به فرارسیدن روز‌های پایانی ماه صفر، افزود: حماسه شکوهمند سوگواری ۲۸ صفر با حضور میلیونی زائران دل سوخته، نمادی از وحدت، مشارکت و امنیت است که با همگامی و همکاری زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام تبلور می‌یابد. 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: اشراف اطلاعاتی، حضور موثر مجاهدان فی سبیل الله و بهره‌مندی از همگامی مردم، بزرگترین سرمایه پلیس هوشمند است که در برقراری امنیت پایدار نقش اساسی دارد.

سردار تقوی گفت: تامین ایمنی و سلامت سفر، کاهش تصادفات و برقراری امنیت زائران و مجاوران در مشهدالرضا مهم‌ترین اولویت‌های ماموریتی پلیس خراسان در اجرای تمهیدات ترافیکی و انتظامی ۲۸ صفر است.

وی بیان داشت: پلیس خراسان رضوی با تمام استعداد و توان خود در آیین سوگواری مراسم آخر دهه صفر آماده‌باش کامل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار