سرلشکر جعفری:

بسیج ستون‌های مستحکمی را زیر ستون انقلاب به وجود آورده است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بسیج علاوه بر مشخصه های نظامی توانسته در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بنای خیمه انقلاب را مستحکم نگه دارد.
کد خبر: ۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶ - 26November 2013

بسیج ستون‌های مستحکمی را زیر ستون انقلاب به وجود آورده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در خصوص ارزیابی خود از عملکرد بسیج در طی 35 سال بعد از تشکیل آن، اظهار داشت: این که آمریکا و دشمنان استکباری انقلاب اسلامی در برابر جمهوری اسلامی در کنار حجم انبوهی از مشکلات داخلی از گزینه نظامی سخن می گویند یک بلوف و گزافه گویی بیش نیست؛ زیرا آن ها با وجود بسیج و درخششی که این نیروی مردمی معتقد و پای کار انقلاب داشته دیگر حتی نمی توانند خیال تعدی به جمهوری اسلامی را در سر بپرورانند.

سردار جعفری با اشاره به خدمات بسیجیان به انقلاب اسلامی شهید طهرانی مقدم را نمونه بارز یک بسیجی و پاسداری که همواره پا در رکاب انقلاب و عامل قدرت جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: اقدامات این شهید بزرگوار و همراهانش که همواره با روحیه بسیجی و ایثار همراه بود، باعث شد ابرقدرتهای دیروز و امروز توان هیچگونه اقدامی نظامی در مورد ایران نداشته باشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  تأکید کرد: آنچه که آمریکاییها به عنوان گزینه نظامی روی میز از آن یاد میکنند یک بلوف است. آنها از توانمندیهای جمهوری اسلامی بخصوص بسیج ده ها میلیونی ایران مطلع هستند.

وی ادامه داد: کوچکترین اشتباه نظامی در مورد ایران باعث میشود آمریکاییها شاهد بیشترین خسارت تاریخی خود باشند و بسیاری از امکانات آمریکاییها و همپیمانانشان در منطقه و خارج از منطقه در تیررس ایران است.

سردار جعفری در پایان گفت: بسیج علاوه بر این ها در ابعاد دیگر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی توانسته ستون های مستحکم دیگری را زیر خیمه انقلاب بنا کند و نتیجه این اقدامات امنیت امروز ایران در منطقه نا آرام غرب آسیا است و همه ما مرهون بسیجیم.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار