سردار سلامی:

غربی‌ها قابل اعتماد نیستند/ همه تحریم‌ها باید در برابر انعطاف ما لغو شود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در حال حاضر نمی‌شود در مورد رفع و لغو تحریم‌ها قضاوت و پیش‌بینی کرد، چرا که نمی‌توانیم به طرف مقابل اعتماد کنیم.
کد خبر: ۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰ - 30November 2013

غربی‌ها قابل اعتماد نیستند/ همه تحریم‌ها باید در برابر انعطاف ما لغو شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ  پاسدار "حسین سلامی" جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتوگو با تسنیم، اظهار کرد: تجربیات تاریخی نشان میدهد غربیها غیرقابل اعتماد بوده و به تعهدات خود پایبند نیستند.

وی افزود: البته اگر طرف غربی به تعهدات خود عمل نکند، توافقنامه به حالت اول برمیگردد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صریح و روشن است که اگر آنان به تعهدات خود عمل نکنند، ما نیز به تعهدات خود عمل نمیکنیم.

سردار سلامی تصریح کرد: در حال حاضر نمیشود در مورد رفع و لغو تحریمها قضاوت و پیشبینی کرد، چرا که نمیشود به طرف مقابل اعتماد کنیم.

وی تاکید کرد: اگر آنان به تعهدات خود عمل نکنند ما چیزی را از دست نمیدهیم، همانطور که آنها عمل نکنند در قالب این توافقنامه دوجانبه و دوطرفه که مانند جادهای دوطرفه است، ما نیز عمل نمیکنیم و توافقنامه به حالت نخست باز میگردد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نکته مهم این است که باید همه تحریمها در ازای انعطافی که جمهوری اسلامی ایران به خرج داده رفع شود، اگر همه تحریمها لغو شود آنگاه ما به ازای انعطاف ما بوده است.

نظر شما
پربیننده ها