سردار رمضان شریف:

پایه‌های اقتدار آمریکا در جهان متزلزل شده است

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: پایه‌های اقتدار آمریکا در جهان به‌ ویژه منطقه خاورمیانه به ‌شدت متزلزل است و قدرت آمریکا هم اکنون آمریکای 10 سال قبل و حتی 2 سال قبل نیست.
کد خبر: ۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۷ - 27November 2013

پایه‌های اقتدار آمریکا در جهان متزلزل شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در اجتماع حماسی و نمایش اقتدار بسیجیان در ورزشگاه انقلاب نیشابور با اشاره به این فرموده امام راحل که "دفاع مقدس ما، آزادی ملتهای عراق، افغانستان، فلسطین، لبنان و مصر را در پی دارد"، افزود: آن زمان کسی نمیتوانست این موضوع را ببیند و متوجه شود ولی الان این موضوع تحقق پیدا کرده است و این دور اندیشی امام راحل را میرساند.


سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف با اشاره به زمان آغاز درگیریهای سوریه و اعلام رسمی دولت آمریکا مبنی بر اینکه دولت سوریه کمتر از سه ماه دیگر سقوط میکند، ادامه داد: اما رهبر معظم انقلاب در همان ماه اول درگیریها فرمودند که دولت سوریه خط مقدم مقاومت است و باید حمایت شود و میبینید که 33 ماه از آغاز درگیریها میگذرد.


وی با بیان اینکه آمریکا با مسائل اجتماعی ملتها برخورد دوگانه دارد و زبانی که آمریکاییها میفهمند زبان قدرت و زور است، تصریح کرد: رفتار آمریکاییها به گونهای است که هر جا دموکراسی به نفع آنها بوده است حمایت میکنند و هر جا به ضررشان باشد به شدت مخالفت میکنند.


سردار شریف دانش و تجهیزات هستهای ایران را مرهون 20 سال برنامهریزی و تلاش دانشمندان کشورمان دانست و افزود: دانشمند بسیجی شهید دکتر شهریاری توانست با روحیه بسیجی و تلاش علمی بسیار، دانش هستهای ایران را به مرحله غنیسازی 20 درصد برساند.


سخنگوی سپاه پاسداران از اعضای تیم مذاکرهکننده هستهای بهعنوان فرزندان انقلاب یاد و از آنها به این خاطر که حقوق هستهای ملت را محفوظ داشتند تقدیر و تشکر کرد.


وی تاکید کرد: مستشاران آمریکایی قبل از انقلاب اسلامی برای حضور در کشورمان حق توحش میگرفتند؛ اما امروز در مقابل عظمت ملت زانو میزنند و مجبور هستند برای توجیه مسائل با اسرائیل که سگ دستآموز خودشان است، دست و پنجه نرم کنند.


این فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان گفت: در هفته بسیج شاهد هجمه فراوان رسانهای علیه بسیج هستیم که البته این حملات همیشه بوده است تا جایی که در مقطع جنگ تحمیلی میگفتند بسیجیان بلد نیستند بجنگند؛ اما ما کاری کردیم که رژیم بعث عراق برای همیشه از صحنه تاریخ حذف شد و بارگاه حضرت امام حسین(ع) در اختیار شیعیان قرار گرفت.

نظر شما
پربیننده ها