دکتر حیدری:

واژه جهادی و بسیجی قابل تفکیک از یکدیگر نیستند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: سیاه نمایی گذشته به نفع کشور نیست و بازگو کردن آن نه تنها مشکلی را حل نمی کند؛ بلکه سبب بروز مشکلات می شود.
کد خبر: ۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸ - 27November 2013

واژه جهادی و بسیجی قابل تفکیک از یکدیگر نیستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دکتر محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی در همایش شکوه هجرت، تجلیل از گروه های برتر جهادی دانشجویی، با بیان اینکه حرکت جهادی از جمله کارهای فاخر بسیج است، اظهار داشت: موضوع جهادی و سبک زندگی بسیجی و جهادی با مبانی انقلاب اسلامی آمیخته شده است.

حیدری با بیان اینکه سبک زندگی بسیجی نشان می دهد انسان متعلق به خود نیست؛ بلکه متعلق به اهداف اسلامی می باشد، تصریح کرد: انقلاب در سبک جهادی بدهکار کسی نیست؛ بلکه همه ما بدهکار انقلاب هستیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه در سبک زندگی جهادی خود محوری جایی ندارد، افزود: هر آنچه در سبک زندگی جهادی وجود دارد برکت و توفیق بوده و در مسیر خدمت به اهداف وآرامان های انقلاب می باشد.

وی ضمن انتقاد از سخنان شب گذشته رئیس جمهور ادامه داد: در سبک زندگی جهادی جایی برای سیاه نمایی گذشته وجود ندارد؛ زیرا سیاه نمایی در کشور به نفع هیچکس نبوده و موجب بروز آسیب می شود.

حیدری با بیان اینکه هرآنچه در سبک زندگی جهادی وجود دارد متعلق به نظام و انقلاب است، بیان کرد: حذف شبکه جهادی بویژه جهاد سازندگی در دوره اصلاحات یک خیانت و اقدام خائنانه به شمار می رود.

رئیس بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: باید پشتیبانی معنوی تقویت شود؛ زیرا این پشتیبانی در زمان صلح بستر ساز نگاه جهادی است.

حیدری با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس شعله های زندگی جهادی و بسیجی را زنده و روشن نگه داشت،
عنوان داشت: دو واژه بسیجی و جهادی از یکدیگر قابل تفکیک نیستند و در واقع یک واژه واحد به شمار می روند.

وی در پایان گفت: امروز زنده نگه داشتن الگوهای جهادی و سبک حرکت های بسیجی، یک نیاز وضرورت است وهمه باید به این نکته توجه کنند که زندگی مقام معظم رهبری نمود عینی زندگی جهادی در عصر حاضر می باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار