یادداشت «کتایون ریاحی» برای زنده یاد «سلحشور»؛

حضورم در پروژ «یوسف» از بهترین سال‌های عمرم بود

بازیگر ارزنده سینما گفت: حدود سه سال در این پروژه با ایشان کار کردم، این مدت از راحت‌ترین سال‌های عمرم بود، فضا بسیار امن، و همه رفتارها شایسته و خوب!
کد خبر: ۷۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ - 29February 2016

حضورم در پروژ «یوسف» از بهترین سال‌های عمرم بود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «کتایون ریاحی» بازیگر ارزنده سینما و ایفاگر نقش «زلیخا» در سریال «یوسف پیامبر» بعد از فوت کارگردان این سریال «فرج اله سلحشور» این متن را منتشر نمود:

من حدود سه سال در این پروژه با ایشان کار کردم، این مدت از راحتترین سالهای عمرم بود، فضا بسیار امن، و همه رفتارها شایسته و خوب!

و این جو مناسب دقیقا به دلیل مدیریت خوب حاج سلحشور بود، ما غیر از مواقع کاری دیگر او را نمیدیدیم و به کسی کاری نداشت.

یکی از نکات جالب او این بود که در پایان ماه رمضان برای کسانیکه این ماه را روزه گرفته بودند هدایایی ترتیب میداد و آنها را تشویق میکرد، اما برای نماز و روزه کسی را مجبور نکرد، ولی به سبک خودش آنها را تشویق میکرد.

یکبار در این پروژه «یوسف» شنیدیم در مقطعی بودجه سریال اضافه امده،او این میزان اضافه را بین همه عوامل تقسیم کرد!که برای من بازیگر این حرکت بسیار جالب بود(معمولا تهیه کننده و کارگردانها همیشه کمبود بودجه دارند و چنین کاری نمیکنند!) به همین دلیل این اقدامش مخصوصا اینکه اینکار را از پایین شروع کرد (از پشت صحنه، تدارکات و ...) بسیار جالب بود.

اینها مواردیست که در سالهای بازیگریم و کار با کارگردانهای مختلف اعم از روشنفکر، مدهبی، روشنفکرنما،
مذهبی نما ندیده بودم.او براستی مدهبی و معتقد بود،و بر اساس اعتقادش عمل میکرد،،،روحش شاد

نظر شما
پربیننده ها