پالیزبان در گفتگو با دفاع پرس:

«ادیان در خدمت انسان» بازهم پرفروش شد/ سیر مطالعاتی آثار امام موسی صدر کجاست؟

پالیزبان مدیر گروه تاریخ شفاهی گفت: ادیان در خدمت انسان که شامل مجموعه سخنرانی‌های ایشان است چند سال است که فروش بالایی دارد.
کد خبر: ۸۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ - 09May 2016

«ادیان در خدمت انسان» بازهم پرفروش شد/ سیر مطالعاتی آثار امام موسی صدر کجاست؟

به گزارش خبرنگار فرهنگ وهنر دفاع پرس، موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در بیست و نهمین نمایشگاه تهران حضور دارد.

پالیزبان مدیر گروه تاریخ شفاهی در گفتگو با دفاع پرس گفت: این موسسه علاوه بر آثار امام موسی صدر آثار خاندان صدر را نیز منتشر میکند. کتابهایی که به امام موسی صدر ارتباط پیدا میکند شامل کتابهایی است که خودشان تالیف کردهاند یا خاطراتی در مورد ایشان و همچنین تحلیل نظرات ایشان است.

وی افزود: علاوه بر این، یک سری مستند کوتاه هم در مورد ایشان ساخته شده که در این نمایشگاه عرضه میشود.

پالیزبان در مورد آثار تازه انتشار یافته گفت: دیداریار، من و آقا موسی و حدیث روزگار و یار موافق امسال به نمایشگاه آمده است.

مدیر گروه تاریخ شفاهی موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر درباره سایر فعالیتهای این موسسه گفت: کارگاه سیر مطالعاتی امام موسی صدر را داریم که به صورت ماهانه در موسسه صدر برگزار می شود. در کنار این کارگاه تالار گفتگو را هم برپا کرده ایم.

وی در مورد دیگر کتابهای موسسه گفت: علاوه بر کتابهای امام موسی صدر، ما مجموعه آثار بنت الهدی صدر را هم داریم که شامل داستانها و مقالات ایشان میباشد. همچنین مجموعه آثار محمدباقر صدر که مربوط نشر دیگری است در ایند غرفه عرضه می شود.

پالیزبان در باره پرفروش ترین کتاب موسسه گفت: «ادیان در خدمت انسان» که شامل مجموعه سخنرانیهای ایشان است چند سال است که فروش بالایی دارد.

موسسه امام موسی صدر واقع در تهران به نشانی میدان هفتم تیر، بالاتر از مسجد الجواد، کوچه شریعتی، پلاک ۱۰ واحد ۲ است که علاقه مندان می توانند برای حضور در سیر مطالعاتی و یا ارتباط با بخش های مختلف این موسسه به آن مراجعه کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار