رضا دولتی در گفتگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

استقبال چشمگیر از حوزه دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب/ «غواص‌ها بوی نعنا می‌دهند» پرفروش شد

رضادولتی گفت: ای کاش با دست پرتری در نمایشگاه حاضر می‌شدیم و امکانات و اعتباراتی فراهم می‌شد تا بتوانیم پاسخ گوی مخاطبان باشیم.
کد خبر: ۸۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ - 09May 2016

استقبال چشمگیر از حوزه دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب/ «غواص‌ها بوی نعنا می‌دهند» پرفروش شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در بیست ونهمین نمایشگاه کتاب تهران با کتابهای مهمی در حوزه خاطرهنگاری حضور دارد.

رضا دولتی دبیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس با اشاره به استقبال شرکت کنندگان از نمایشگاه کتاب گفت: علاقه مندان به حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت امسال چشمگیر بودند بخصوص جوانان. اما ای کاش با دست پرتری در نمایشگاه حاضر میشدیم و امکانات و اعتباراتی فراهم میشد تا بتوانیم پاسخ گوی مخاطبان باشیم.

وی درباره تازههای نشر گفت: ما امسال با چند کتاب ویژه در نمایشگاه حضور داریم. کتاب «پرسمان یاد» به تازگی منتشر شده است که نوشته علیرضا کمری است. این کتاب گفتارهایی درباره خاطرهنگاری و خاطره نویسی جنگ، جبهه و دفاع مقدس است.

دولتی افزود: «پرسمان یاد» یک کتاب مرجع برای کسانی است که میخواهند در حوزه دفاع مقدس خاطره نگاری کنند. یا رزمندگانی که خودشان تصمیم میگیرند خاطراتشان را بنویسند. در واقع این کتاب یک منبع آموزشی مفیدی در این زمینه است.

دبیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت: کتاب دیگری که امسال به تازگی منتشر شده «آنک جنگ، اینک داستان» نام دارد. این کتاب توسط احمد شاکری تالیف شده که دربردارنده سلسله مباحث تخصصی ادبیات داستانی دفاع مقدس است و نتیجه 2 سال و 25 جلسه تخصصی در حوزه داستان نویسی دفاع مقدس با موضوعات متنوع و مختلف است در واقع «آنک جنگ، اینک داستان» یک کتاب تحلیلی است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه خاطره نگاری، کتاب دیگری که باید از آن نام ببرم و در 3 خرداد رونمایی میشود، «رد پا برهنهها» نام دارد و حاوی خاطرات «مرتضی نادرمحمدی» معاون گردان تخریب لشکر 32 انصارالحسین است.

دولتی درباره پرفروش ترین کتابهای نمایشگاه گفت: «غواصها بوی نعنا میدهند» نوشته حمید حسام، فروش بالایی داشته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار